Kommer apstruts till ERF:et på lördag?

Kommer apstruts till ERF:et på lördag?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Enda sättet att svara helt korrekt på denna poll är om det hade varit en flervalspoll.

Goodstuff skrev:
Enda sättet att svara helt korrekt på denna poll är om det hade varit en flervalspoll.
Ja, ikryssning av samtliga Nej-alternativ är troligtvis med sanningen överensstämmande.

Njae, samtliga hade inte behövts. Hade det varit på Falkenberg hade jag kunnat åka dit en snabbis och säga hej på förmiddagen iaf. Knutstorp är lite väl långt för en hit-and-run. Särskilt då jag är luspank och ska på 30-årskalas på lördag vid 19-snåret.

Ska emellertid på intervju nu på onsdag och vill det sig väl får man jobb ASAP och kan samla ihop en budget inför nästa säsong. Jag hade ju sett fram emot att få häckla på läktaren i år, men det blev ju dessvärre inget alls av den varan. Sålunda kommer de giftdrypande kommentarerna från läktarsektionen vara etter värre nästa säsong. Beware! :4skrika

För att runda av, lägg till ett "skyller-på-luspank-"alternativ samt kryssa i skyller på fest, så är ni relativt rätt ute, för en gång skull. :D

Edit: Stavfle

Last edited:
abstruse skrev:
Njae, samtliga hade inte behövts. Hade det varit på Falkenberg hade jag kunnat åka dit en snabbis och säga hej på förmiddagen iaf. Knutstorp är lite väl långt för en hit-and-run. Särskilt då jag är luspank och ska på 30-årskalas på lördag vid 19-snåret.

Ska emellertid på intervju nu på onsdag och vill det sig väl får man jobb ASAP och kan samla ihop en budget inför nästa säsong. Jag hade ju sett fram emot att få häckla på läktaren i år, men det blev ju dessvärre inget alls av den varan. Sålunda kommer de giftdrypande kommentarerna från lektarsektionen vara etter värre nästa säsong. Beware! :4skrika

För att runda av, lägg till ett "skyller-på-luspank-"alternativ samt kryssa i skyller på fest, så är ni relativt rätt ute, för en gång skull. :D
:rolleyes: :tomten

Hur många fester har du gått på i år? Fler 50 är det i varje fall, fast du var kanske förkyld så att du missade n¨ågra av dem.

Goodstuff skrev:
Hur många fester har du gått på i år? Fler 50 är det i varje fall, fast du var kanske förkyld så att du missade n¨ågra av dem.
Festerna, läs utegångsförbuden, är onekligen frekventa i Iglesias hemby. Fast vad är väl en sketen RR-tävling mot CS och Texas Hold'em på nätet?

Goodstuff skrev:

Du är bara avundsjuk för att du måste sitta hemma med nappflaskan. :blah

Jag känner mig relativt rik och allmänt tjänstvilligt. Eftersom de där häcklarna inte klarar sig utan dig under en tävlingshelg, kan jag erbjuda mig att skjutsa ner dig på en hit and run grrrrraaatis på lörda´n. Förutsatt att mögtocken kan ta sig till Göteborg åtminstone. Snällt va?

abstruse skrev:

Ska emellertid på intervju nu på onsdag och vill det sig väl får man jobb ASAP och kan samla ihop en budget inför nästa säsong. Jag hade ju sett fram emot att få häckla på läktaren i år, men det blev ju dessvärre inget alls av den varan. Sålunda kommer de giftdrypande kommentarerna från läktarsektionen vara etter värre nästa säsong. Beware! :4skrika

Edit: Stavfle

Peno skrev:
Jag känner mig relativt rik och allmänt tjänstvilligt. Eftersom de där häcklarna inte klarar sig utan dig under en tävlingshelg, kan jag erbjuda mig att skjutsa ner dig på en hit and run grrrrraaatis på lörda´n. Förutsatt att mögtocken kan ta sig till Göteborg åtminstone. Snällt va?
Ni är välkomna. Depåpersonal vid räcket, om ni vill tjänstgöra under EMR:s flagg.

Jag kan nog tyvärr inte åta mig några uppdrag av dignitet, eftersom mögtockan därhemma ska dra med mig på 50-årskalas :3freak på kvällen.
Hit-and-run var ordet.

valmers skrev:
Ni är välkomna. Depåpersonal vid räcket, om ni vill tjänstgöra under EMR:s flagg.

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa