Om alla har klotat eller kommer att klota beror nog på vad man menar.
jag kryssade i flera gånger.
1. Skitlänge sen, höst+chopper+hala löv S:T Eriksplan = lite böjda grejer på hojen+skrubbsår+skrapat självförtroende. Fixade själv.
2. -06 inspirerad manöver träning = hojen illa tilltygad+skinnställ skrapat + öm i en del kroppsdelar + självförtroendet tilltufsat igen. Försäkringen fixade hojen, sorry.
3. -06 i stan, alla körde då det blev grönt tittade i backspegeln på en taxi som absolut skulle tränga sig mellan mig och ett vägarbete. När jag tittade framåt hade alla stannat. PANG ! Bromshandtag och pedal busted+ böjd kylare + tillknycklat kylarlock + krossat baklampeglas på bilen + förbannad på mig själv. Fixade själv hojen och bilens lampglas.
4. -07 Orminge, Kommer på huvudled och skall svänga vänster har ögon kontakt med personen som står vid lämna företräde på vägen jag skall in på. Jag lägger ner och då kör bilfaen ut framför mig. Shit, både jag och hoj glider förbi precis bakom bilen. Bilen bara kör vidare. Andra bilar stannar och kollar hur det gick

Lite lackskrap på generatorkåpan + nerslipade kraschpuckar (tack R&G)+ skinnstället lite mer skrapat + öm armbåge och höft. Fixade själv.
Kör över 2000 mil per år.
Jag skulle vilja säga att ju mer man kör desto större risk är det för lite "traffic wounds" men möjligen lite mindre risk för allvarliga klotningar.
Dock kan vad som helst hända när som helst, så ta det lungt.