Kommer å titta efter snuten ikväll...

red_ninja skrev:
Grejen ä rväl att det inte alls i samma utsträckning finns så mkt hojar där, (visst finns det bågar i Finland men jämföret med Sverige så är antalet lågt) detta sagt av finländare boendes i Finland, varför skulle det INTE gå o köra ifrån polisen där när det går överallt annars? Getawayprylar har gjorts även i Finland, vill minnas att mr X körde på kapp med finlandsfärjan för ett antal år sedan (STHLM- H-FORS via Haparanda!

Att det inte finns lika mycket hojar är jävlit sant! :fakta Beror väl främst på att dom kostar så mycket mer hit i Finland, men va fan, vill man ha har man råd :D Nåja, vidare, så var det jag ville komma fram till att polisen här tar till drastiska metoder mycket snabbare för att få fast sin förbrytare än vad de tycks göra i
Sverige :confused:

Visst kan man köra ifrån snuten här oxå, å visst händer det hela tiden, men jag menar bara att man inte kan leka med dom här i samma utsträckning.... eller visst kan man det oxå, men då drar man nog "det kortaste strået" själv... :fakta

Exempel: Vi har alla sett filmer när typ Ghostrider eller andra svenska galningar som efter att ha kört som galningar å fått snuten efter sig kör framför polisbilen, å t.ex. svänger sig om å visar långfingret eller har en passagerare som visar långfingret åt snuten för att sen gasa på igen å fortsätta rymningen/jakten igen...

I detta skede av jakten är jag övertygad om att majoriteten av den finska polisen skulle ha agerat... med andra ord knuffat omkull hojen me bilen eller skjutit hål i bakdäcket osv.

Tycker den svenska polisen framstår som rent utsagt patetiska nollor i.o.m. Ghost Rider å Getaway In Stockholm... :1pajas

D@nne skrev:
ja det kan inte varta lätt att va finnländare :skrämd

Visst e de, de e jättelätt :tummenupp

De kan ju oxå vara så att ja försöker skrämma andra nationer för att det nationalistiska jaget vill ha landet för mig själv å oss andra finländare å inte tycker om inkräktare... men, de vet ingen om de defakto är så, förutom jag då... men jag säger bara: KOM INTE HIT :fakta

Muhahahahaa... visst e ni välkomna :tummenupp

(så länge ni kör sporthoj, e minst 1 m lång, har två näsborrar å inte haft sex på två timmar före ankomsten samt gillar gröna kulor)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti