Kommentatorer på motoGP.com?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Tänkte kolla racen på motogp.com idag men noterade att det inte kommenterades något under kvalet igår. Är det samma idag? Ytterst trist isf...

Jag kan meddela att Peter Dahlbom kommer att stå för snacket ikväll :tummenupp

Ledsen för min dubbelpost men:

Är det många här som har konto på motogp.com?

Är ni nöjda? Värt pengarna?

Jag sitter och har beslutsångest på om man ska lägga nästan 600 spänn för att se online live.
Har ingen Eurosport idag då Comhem fuckade upp.

Hjääälp!

På motogp.com är det oftast inga kommentatorer på FP och kval, men alltid på racen i alla fall.

Jag tycker att sidan funkar bra annars. Bildkvaliteten är väl inte den bästa möjliga men det duger ganska bra ändå.

Jag sitter och har beslutsångest på om man ska lägga nästan 600 spänn för att se online live.

Hjääälp!

Jag tog ett mycket snabbt impulsbeslut igår och shoppade loss ett årskonto för att få se kvalet :) Tycker det funkar helt ok. Man får ju en del annat skoj också, intervjuer, videoklipp o annat...

Det är värt pengarna bara för att få kompetenta kommentatorer. Sitter och kollar på det nu. :)

Det är kommentatorer under racen, och high-res är endast under MotoGP-racet...så, nu är det dags, woho!:yoparty

Är kvaliten o upplösningen såpass att det är värt att koppla datorn till TV. Eller skärmen som vissa föredrar att kalla det.

På en ful-tv blir det bättre än på skärmen och klart godkänd bildkvalitet, vid high-res. Den lägre upplösningen är under all kritik, jag skulle nästan vilja gå så långt att säga att det inte ens är sevärt. Vilket är tråkigt eftersom det är många roliga pass utöver bara racet man vill se under en helg.

Hjääälp!
Jag är för snål. Någon timme efter målgång finns racen att ladda ner här:

https://www.racing-underground.com/index.ru

Gratis, hi-res och med kanonkommentatorer. Enda problemet är att man av misstag kan gå in på bike.se eller sporthoj.com och snubbla över resultatet.

Tack för tipset, grymt bra sajt!
Det enda som saknas är kval från 125 och 250. Har postat en request, får se om de dyker upp.
Ni har inga andra bra tips på sajter som lägger upp racen eller sänder de live?

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...