Kommentarer om denna..

Hej

Det är en bra hoj.

Lite att tänka på dock är att gå igenom alla bult på hojen innan man kör, det har hänt att viisa bult vibrerar loss, det locktitar man lätt.

Dom går jäkligt bra, accar grymt och har en toppfart på ca 85kmh,
Eftersom den är så stark kan man lätt dreva om från 14 till 16kugg fram o får då en toppfart på ca 100kmh.

en rolig och snygg hoj.

Beställa från oss funkar klockrent.

Mvh Rejvis

Se även till att byta bensinslangen då denna orginal är väldigt mjuk och har lätt för att vika sig. Så om den inte startar när du får hem den så är det nästan garanterat bensinslangen. Har varit så på 3 av de hojar vi har sålt på W-Motoracing.

I övrigt så är det en kanonhoj!

Lycka till!

Jag har nu beställt den där hojen. Vad bör jag tänkta på att göra innan jag börjar använda den??(förutom att kontrolldra alla bultar)

Och vad är det man behöver gör eftersom?? Service och sånt??
Är det bara att tanka och köra eller??

Jag har inte så mycket erfarenhet av dessa minihojar så jag hoppas ni kan lära mig lite :P

Ingen som har en likadan eller har något att säga om den??

Får förhoppningsvis hem den på torsdag....kan knappt bärga mig.

Jag har också kollat på den där och är javligt sugen, fast den lite billigare dock inte 110cc men får duga! den är grymt snygg iaf!

Joker skrev:
Jag har också kollat på den där och är javligt sugen, fast den lite billigare dock inte 110cc men får duga! den är grymt snygg iaf!
Det är ingen enorm skillnad på 70cc'n och 110an. Accet är lite bättre på 110an men 70'n är nästan behagligare att köra. Mindre vibrationer.

RevRider skrev:
Jag har nu beställt den där hojen. Vad bör jag tänkta på att göra innan jag börjar använda den??(förutom att kontrolldra alla bultar)

Och vad är det man behöver gör eftersom?? Service och sånt??
Är det bara att tanka och köra eller??

Jag har inte så mycket erfarenhet av dessa minihojar så jag hoppas ni kan lära mig lite :P
Som jag sa tidigare, byt bensinslang och filter. Det är lite knixit eftersom det är så förbannat trångt under tanken men det är värt det.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT