Komfortsadel KTM 660/LC4

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Är det någon här som har monterat KTM's komfortsadel på en 660 -04? Passar den utan modifieringar och blev det "komfortabelt"?

Jag är lite sugen på att kunna åka längre sträckor utan att få ont i :arsele . Vibrationerna bryr jag mig inte om.

Vet inte om den passar men den är mycket mjukare. Jag bytte från min sån till en vanlig för jag gillade inte soffkänslan, vill kunna flytta mig när jag kör.

Emmi skrev:
2654691 Vet inte om den passar men den är mycket mjukare. Jag bytte från min sån till en vanlig för jag gillade inte soffkänslan, vill kunna flytta mig när jag kör.

Hade du en sån på din 660? Isåfall borde den bevisligen ha passat. Orginallimpan funkar till dagsetapper, men man kan glömma t ex Gotland. Vore fint att ha en ligga i förrådet för såna tillfällen.

Han kör iof med orginal...

Bifogat

• bikepics-541029-800.jpg
    bikepics-541029-800.jpg
    115.9 KB · Visningar: 182
Shiit vad ni måste ha ömma rövar. :arsele
Nu har jag iofs bara kört runt 30 mil som mest på en tur.
Men röven gjorde inte det minsta ont o de 3 dubbla hade inte röven sagt imot på.

... eller det kanske är den Australiensiska varianten som gäller?

Bifogat

• bikepics-266282-800.jpg
    bikepics-266282-800.jpg
    77.8 KB · Visningar: 190
Varför inte ta en sadel/tank från 640 då får du ju rena "soffkänslan" plus 3liter mer i tanken ;) Vi kan byta om du vill, det passar bult on!! Skicka PM

Nej, jag hade den på min 640 när jag köpte den. Bytte sadel till en hårdare efter ett par veckor.

Jonasson skrev:
2654894 Varför inte ta en sadel/tank från 640 då får du ju rena "soffkänslan" plus 3liter mer i tanken ;) Vi kan byta om du vill, det passar bult on!! Skicka PM

Tack för erbjudandet, men jag vill både ha kakan och äta den samtidigt (dvs två uppsättningar).

Back