barbazoo
adrenaline mc
Är helt noob gällande motard men tänkte nu köpa en,kikat på nya 690smc samt 640sm vill gärna ha lite komfort i paketet om det är möjligt.
Tänkte sälja min hoj då jag nyligen blivit arbetslös så plånboken tillåter nu än motard istället,vibrerar 690sm mindre än tex 640 samt vilken skönast att köra?
vore det inte för näbben på 690sm vore denna oxå intressant
Tänkte sälja min hoj då jag nyligen blivit arbetslös så plånboken tillåter nu än motard istället,vibrerar 690sm mindre än tex 640 samt vilken skönast att köra?
vore det inte för näbben på 690sm vore denna oxå intressant
Last edited: