Kombi med drag?

Jag kan intyga att din bil inte luktar häst.
Och jag är ganska känslig för dofter...
Du får gärna provsitta i min bil, och berätta för mig om du känner nån hästlukt! :)

På alternativ 2 svarar ja att det är rart av dig! =)

Har världens tuffaste 2 sittsiga skåpbil som som garanterat rymmer hela islands hästsadlar + en ponny :hördu..!!! ta den jag vrålkör gärna 328 en dag !:D:D

Du får gärna provsitta i min bil, och berätta för mig om du känner nån hästlukt! :)

På alternativ 2 svarar ja att det är rart av dig! =)
Wunderbaum2.jpg

.... jag har en blå bil ........ med drag .... i skuffen .....

Du med din blåa bil! Det är ju ingen kombi...!

Har världens tuffaste 2 sittsiga skåpbil som som garanterat rymmer hela islands hästsadlar + en ponny :hördu..!!! ta den jag vrålkör gärna 328 en dag !:D:D

In your dreams! Efter storyn om din bil som blev delad på mitten kommer du aldrig få spaka Snuffan! :gnissla:tungan

Jag har en kombi med ettjäkla drag i!!!!

Är där drag i baken på den med? :va

Last edited:
In your dreams! Efter storyn om din bil som blev delad på mitten kommer du aldrig få spaka Snuffan! :gnissla:tungan

när jag hade en sån så var den ny med ett jävla ax 10 år senare när det är mer klassat som en rosthög så e de inte samma drag !!:arsele:arsele:arsele:D:D

när jag hade en sån så var den ny med ett jävla ax 10 år senare när det är mer klassat som en rosthög så e de inte samma drag !!:arsele:arsele:arsele:D:D

Det har ju absolut noll relevans om du ska dela den på mitten! Det är mitt enda fortskaffningsmedel, som jag trots allt lagt ner långt över 200 000 kr på....

Nu är det löst!

Tack till er som kommit med vettiga förslag, ni andra kan ju ta er, eller varandra, i :arsele:tungan

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park