Kom till Sverige bums!!

Förstår inte riktigt hur det skulle funka.

Men phett ere jue!!

Kul idé.

Dock tror jag man kommer lacka ur på att huvudrollsinnehavaren ställer dumma frågor hela filmen. :mad:

Klart koolt med ny teknik, all heder till de som utvecklar sånt här.

Men jag betvivlar starkt att det är något som kommer slå faktiskt.
Hur kul är det att sitta i en biosalong med en massa människor som pratar i munnen på varandra?

Tycker det kan bli rätt drygt att titta på bio redan i dagsläget, komedier framförallt :gnissla

Sen tycker jag att man förstör handlingen en hel del genom att rollerna hela tiden kommer ställa frågor till publiken.

Tveksam, men kul om det skulle funka.

Det kommer ju alltid förr eller senare att ringas till nån som kommer att säga nåt som mjukvaran inte förstår, därmed så faller idén med att ha det på bio tror jag. Hemma däremot skulle det vara småfräckt.

eller nån jävel säger rätta grejer och filmen tar slut efter 15min.

Jag tycker det låter fullkomligt värdelöst. För de som vill ha interaktiv skräck finns det redan fantastiskt bra skräckspel som garanterat har bättre manus, skådespel och känsla än de skitfilmer som skulle prånglas ut. Det här är ju motsvarigheten till de "full motion video" spelen som kom när cdn blev populär, dvs fullkomlig dynga.

Det låter ganska trisst för alla dem som nu inte pratar i telefon eller råkar sitta nån meter ifrån den som pratar. Men visst, ny teknik är ju alltid häftigt.

Hade varit kul och bli uppringd i en fullsatt biosalong och sett till att huduvrollsinnehavaren gör en massa misstag och dör. Folk hade buat och kastat popcorn på en,

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park