Kom nu vårjävel!

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Putsade och vaxade hojen nyss. Mycket har man fått höra i och med att jag står i ett taxigarage men den här var ny: "- Vad tjusig den var!". Sagt av en parant dam i 70-årsåldern som gick förbi med sin väninna.

Annars brukar "häftig hoj", "den ser snabb ut" och "hur många hästar har den" vara det vanliga :)

Nu börjar abstinensen vara enorm. Var nästa sugen att rulla iväg en halvkilometer för att tanka men jag höll mig.

Nicke skrev:
Putsade och vaxade hojen nyss. Mycket har man fått höra i och med att jag står i ett taxigarage men den här var ny: "- Vad tjusig den var!". Sagt av en parant dam i 70-årsåldern som gick förbi med sin väninna.

Annars brukar "häftig hoj", "den ser snabb ut" och "hur många hästar har den" vara det vanliga :)

Nu börjar abstinensen vara enorm. Var nästa sugen att rulla iväg en halvkilometer för att tanka men jag höll mig.

VArför höll du dig :arsele :banana

det var -26 grader i natt då jag gick hem från pubben :huvet tror våren är långt borta

Ville inte skita ner den (halvt om halvt putsbög...). Iofs torrt och +4 men jag tror inte fästet är det bästa. Skulle vara kul att se folks miner om man kom glidande.

R1-Night-Rider skrev:
VArför höll du dig :arsele :banana

Last edited:
Nicke skrev:
Ville inte skita ner den (halvt och halvt putsbög...). Iofs torrt och +4 men jag tror inte fästet är det bästa. Skulle vara kul att se folks miner om man kom glidande.

Såg en Aprilia RSV(tror jag) vid slussen strax efter 21 igår. Såg lite ensamt och kylslaget ut... :sjuk

Ja än är det ju ett tag till det börjar sprickaupp här i norrland=) hehe.
Skit vintern har just börjat=( fy fan, men men sommaren kommer ju alltid så det e bara att vänta.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8