Kom igen nu "Reds"!

Lyfter lite!

Ikväll är det dags :banana

Hur tror ni det går?

Blir nog svårt, men kan dom hålla ihopp laget på mittfältet och även backlinjen kan det gå vägen

:fyllisar

Hoppas hoppas hoppas hoppas Liverpool kör över Milan ikväll!!! :4skrika

Inte så troligt dock. :(

Yeeeeeesssssss lekstuga 3-0 mohahahah!
Liverpööööl förtjänar inte att vinna då de är långt ifrån att vara europas bästa lag. gogo spagetti! :banana :banana :arsele

Maxxi skrev:
Yeeeeeesssssss lekstuga 3-0 mohahahah!
Liverpööööl förtjänar inte att vinna då de är långt ifrån att vara europas bästa lag. gogo spagetti! :banana :banana :arsele

VAVAVVAVAVA :fatta! :fatta!

Kom igen nu grabbar!!! 3-3

Last edited:
Vilken jävla match.

Trist att Glenn är största Liverpoolfanet av alla, blir lite tradigt...

Kul match iaf...

Fy fan va pinsamt, avskaffa Cupen , så jävla patetiskt att ett pissigt mellan lag i premier L. vinner cupen, knappast ens i närheten av att vara det bästa laget i europa. Åshöjdens Bk håller ju bättre klass än Liverpools sketna sparka och spring fotboll.

Liiiiiiiiiiiiiiiiiivvvvvveeeeerrrrrrrrrrrpoooooooooooooooooolllllllllll!!!!!

Fattar inte hur det gick till och skiter i det!! Vi är mästare!!!

Bryr mig inte om Premier Leauge och ryssens hopköp längre! Gött!!!

Maxxi skrev:
Fy fan va pinsamt, avskaffa Cupen , så jävla patetiskt att ett pissigt mellan lag i premier L. vinner cupen, knappast ens i närheten av att vara det bästa laget i europa. Åshöjdens Bk håller ju bättre klass än Liverpools sketna sparka och spring fotboll.

Vilket lag är bäst enligt dig då?

Fotboll är inte rättvist, det bevisades först i lördags mellan Man. Utd och Arsenal.
Igår ägde Milan hela matchen förutom de första 16 min i andra halvlek.
Dudek kommer aldrig göra en bättre match, jag står fast vid att Dida är världens bästa målvakt just nu.
Dock var jag opartisk i matchen igår då vi förlorade i lördags :4skrika

Thundercat skrev:
Vilket lag är bäst enligt dig då?
Helt klart ett spelande lag med snabb och teknisk fotboll där en final mellan
tex. Barcelona- Milan eller Milan- Chelsea lag som spelar fotboll och inte bara spelar så tråkigt och taktiskt som Liverpool. Dom bleb ju totalt överkörda när Milan lirade på sitt vanliga vis i 1:a halvlek, endast Milans nonchalans bjöd in de öldrikande träbenen i mtchen igen. Samtidigt räddar Dudek med sin jätte polack näsa i förlängningen, en mindre näsa och det hade vart mål.
Men till stor del består väl min ilska av att jag torskade massa cash på matchen igår, satans Unibet :död
Men grattis till segern och till titeln Europas bästa Klubblag :rolleyes:

Last edited:
Att fotboll inte är rättvisst alla gånger är ju ingen nyhet direkt och det fick jag uppleva en gång för mycket när LEEEDS åkte ner i coca cöla skit leuge :rolleyes: men jag gillar liverpool och dom hade turen med sig för en gångs skull och vann en skön seger. Sen så kanske milan och italienska lag spelar en bättre teknisk fotboll men dom beter seg även som en bunt ***** på planen och har dom väl fått in ett mål så är det försvar resten av matchen. Jag anser att arsenal är europas bästa lag även fast jag avskyr dom som pesten... :huvet

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt