Kom igen nu "Reds"!

Var hittar domaren 6 minuters tilläggstid?

Magiskt...

Jag är Gunners fan, men så länge inte Chelsea går vidare är jag nöjd... Defensiven hos Liverpool var imponerande idag!

hållundan skrev:
Var hittar domaren 6 minuters tilläggstid?

Magiskt...

Jag är Gunners fan, men så länge inte Chelsea går vidare är jag nöjd... Defensiven hos Liverpool var imponerande idag!

Jag undrade också över de 6 minuterna.

Tror ni att PSV kan vända mot Milan?

Bra match av liverpool ikväll, det var ingen skönfotboll men dom gjorde vad som krävdes.

Är helt övertygad om att milan inte kommer få en lätt uppgift i finalen mot liverpool ( om dom kommer dit? ) vad som talar till milans fördel i eventuel final är ju att dom har en galen ukrainare på topp som snittar 2500 mål varje säsong ... typ :gnissla

jaja får liverpool ordning på baros, cisse och kewell så kanske dom oxå kan börja stänka in lite mål...

JoUh skrev:
Helt underbart att se luffaren mourinho loosa till benitez... :banana
Hade Mourinho festat galet hårt efter Premier Leaguesegern eller? Har aldrig sett honom sådär skabbigt klädd och galet bakfullsaktig innan. Varthän fanns rocken, tuggummit, och stilen?

Abramovitj satt och garvade när Jimmy Jump-snubbarna sprang in. Lattjo.

hållundan skrev:
Hade Mourinho festat galet hårt efter Premier Leaguesegern eller? Har aldrig sett honom sådär skabbigt klädd och galet bakfullsaktig innan. Varthän fanns rocken, tuggummit, och stilen?

Abramovitj äger jimmy jump :lol smart sätt att få till lite extratid när allt går åt helvete

hållundan skrev:

Han såg rätt härjad ut förra veckan också. Annat var det i Porto med kostym och rock...
Skönt med pool, som sagt SPaniens sista chans i CL. :)

Sååååå synd om PSV. De spelade shortsen av Milan i båda matcherna, men åker ändå ut. :(

Det roliga är ju att PSV hade 1% chans att vinna CL innan det drog igång, ganska starkt att komma till semi.

Tror på Milan i finalen, betydligt offensivare lag.

Chelseas läge i 95:e minuten var det värsta jag varit med om! Fy fan va nära, och var hittade dommaren 6 tilläggsminuter? Bra fråga!

Var Liverpools mål inne egentligen?

Till sist, Cissés frisyr var bland det fulaste jag sett :D

Hade varit kul med två skrällgäng i final i år igen. Nu blir det Europas defensivaste lag som ställs mot varandra. Synd att inte Morientes får spela....

Nästan omöjligt att se om bollen var inne igår på de bilder man fick se. Men hursomhelst så skulle det blivit straff och utvisning annars, så det kvittar känns det som. Gnällspiken Mourinho har redan börjat slänga anklagelser hit och dit....

Lider med PSV som spelade ut Milan i båda matcherna men ändå åker ut. Är imponerad av sydkoreanerna Park och Lee i PSV, riktigt underhållande att se på. :tummenupp

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt