Kom igen nu för f-n!!

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date
...äntligen börjar det lossna :tummenupp PM:a MrK för förvarning...
Förresten kvarstår mitt erbjudande - första definitiva RoH:aren (som inte redan var anmäld :7peta ) får en gratisplats jag förfogar över :tummenupp

Tala bara om att ni är min fru :rofl

EDIT: Jag drar från DinX macken i Hofterup 15.15.... kom dit om ni vill tokgazza krokväg till Sniffanstorp :tummenupp

Last edited:
Robz skrev:
...äntligen börjar det lossna :tummenupp PM:a MrK för förvarning...
Förresten kvarstår mitt erbjudande - första definitiva RoH:aren (som inte redan var anmäld :7peta ) får en gratisplats jag förfogar över :tummenupp

Tala bara om att ni är min fru :rofl

EDIT: Jag drar från DinX macken i Hofterup 15.15.... kom dit om ni vill tokgazza krokväg till Sniffanstorp :tummenupp

Ha ha ha ! Din fru ?!? hey ! Din mossa !

Ska bara försöka få hem mina väskor till hojen så känns det som en tur söderöver eller så . :fyllisar

Skutte skrev:
Ha ha ha ! Din fru ?!? hey ! Din mossa !

Ska bara försöka få hem mina väskor till hojen så känns det som en tur söderöver eller så . :fyllisar
Sluta snacka börja trolla!
Vi ses på lördag och hör sen. I värsta fall, ta på dig en rygga! Ska du också låna sovtäcke så stoppar jag allt i bagaget när jag kör hemifrån? Tar bilen dit, inte hojen.

Gruppköp på mat och blannevann kanske? ww, Skutte, vad säger ni? :7peta
Kan vi enas om mat o dryck så underlättar det er hojtur, frukost får vi väl också se till att få ihop... eller...? :hihi

Är knappast brist på intresse utan snarare att det krockar med andra aktiviteter som är inbokade sedan långt tillbaka. Tar en raincheck denna gång.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard