Kom i gamla skinstället - Stridhindebana imorgon!

stridshinderbana? låter spännande :P undra om de finns några sådana lekplattser i närheten så har man något alternativ till traditionella springningen :P ska ner o leka på bosön om 3 veckor första gången, borde gå att hitta något där att göra, har aldrig varit där tidigare :P

Ja det är riktigt kul faktiskt! Löpning har jag tröttnat på litegranna. backträning är annars en träningsform jag fastnat lite för, även den med viktväst gör det hela lite mer "spännande".
vad ska du leka på bosön då? Kurragömma? Doktor?

Jörgen: Du vinner! Satan i gatan vilken båt! Vi hade tidigare en P-28 i mahogny så jag vet vilket arbete det är att hålla en sån båt som du har i skick, Imponerande! Du har att göra hela våren du =)

Jag trodde inte att SH va sånna här latisar!

Bodde jag lite närmare så skulle jag ha bränt raka vägen till den där banan, dragit på mig varenda viktväst och tillbehör du haft med dig och sen sprungit om er allihop på hängerna!:mad: :rolleyes:

Nåja, men jag hade gärna varit med om jag bara kunnat:) Låter som precis min typ av träning det där:tummenupp

Jag kan knappt gå, satan vad jobbigt! ni gjorde RÄTT i att inte lyssna på mig!

Gah, jag vill också ha träningsvärk!:huvet Gnäll inte, det är skönt att känna att man arbetat hårt:tummenupp

Last edited:
grym snygg båt du har jörgen.
finns inget som slår en träbåt som är i gott skick.
tändkule motor har du ochså så den låter ju nästan ballare än motorn på din hd:D :D :D

Ja det är riktigt kul faktiskt! Löpning har jag tröttnat på litegranna. backträning är annars en träningsform jag fastnat lite för, även den med viktväst gör det hela lite mer "spännande".

Jörgen: Du vinner! Satan i gatan vilken båt! Vi hade tidigare en P-28 i mahogny så jag vet vilket arbete det är att hålla en sån båt som du har i skick, Imponerande! Du har att göra hela våren du =)

Tack! Jo hon är min stora passion.
Good vibrations dessutom. Kolv med vevstake väger 25 kg :D

/Träskalle

hehe kurragöma skulle vara roligt men det blir att "bada" för hela slanten, simmar på fritiden så dom vill att man ska dit o ära sig lite mer om mat osv, har ganska bra levnadsätt tycker jag endå, ät det som ligger närmast, har funkat hittils men skulle man sluta tar det väll inte många dagar innan man väger för mycket :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg