Kiel
Sporthojsnörd
tjenna, ngn som vet vart man kan få tag på kolv till en wr 125 -02 .. har fan letat överallt :S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bärgren skrev:
kieL skrev:2477293jo där finns ju, var lite otydlig. på en svensk sida..
Ring halvards! Du har sakerna två dagar efter.kieL skrev:2477168tjenna, ngn som vet vart man kan få tag på kolv till en wr 125 -02 .. har fan letat överallt :S
vart köpte du ett sånt då? Måste utrusta min hoj litetdr_:) skrev:2477903om du köper en wr så ska jag starkt rekomendera att sätta i större lågfarts munstucke,jag har gjort de i min den går som faan.![]()
ZaraxZ skrev:2478274vart köpte du ett sånt då? Måste utrusta min hoj liteFöressten vad är bäst smidd eller guten kolv?
Smudda är väll överlag bättre?Bärgren skrev:2478312En bra smidd kolv är bra.![]()
Jo. Men det är billigare att öpa min tmkieL skrev:2478343säljer ju klart wren. men funderar på o köpa oså köpa typ den vitröda nya plasten oså guldiga motardbanor oså kitta den med det..
låter inte det nice ?
Nej men dom kan hålla olika länge beroende på hur homogena dom är.ZaraxZ skrev:2478379Blir väl ingen skillnad på prestanda veronde på smidd och gjuten
prulle skrev:2478363Jo. Men det är billigare att öpa min tm![]()
prulle skrev:2478387Nej men dom kan hålla olika länge beroende på hur homogena dom är.
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |