KOLLA VÄDRET!! ut å åk!

Nels skrev:
Faaaaaaaaaaaaaan vad kallt det var!! Var tvungen att flytta hojen idag en sträcka på ca4mil,på med full mundering och ett glatt leende på läpparna (tjoho äntligen!) Sulade iväg på bakhjulet ut på 45´an och märkte att asfalten var kall för det blev bara hjulspinn men så fort en "varm" fläck syntes så var det dax igen..Folk tittade på en som jag vore helt tokig......och nu i efterhand kan jag nog förstå det...... :3freak :dummer


Men snart så! :rofl :D :D :rofl
hehe då är vi 2 om det,fick oxå lite konstiga blickar idag
höjden av allt var nog när jag åkte från garaget o hem i jenas för o sätta på mej stället (orka inte ta med det till garaget) gissa om folk trodde jag var galen då :lol :lol :lol

jävla vad jag garva när jag såg din avatar nu... :rofl
 
All_to_slow skrev:
Det blev en runda på 7,3mil totalt idag.. blev dock lite kallt på slutet..
Jag tror att jag mötte dig gustav1 typ ovan för gvg...


Jo det stämmer nog. :tummenupp
 
Stjärt barn har mången namn. Jag gillar dock inte HD, eftersom det associeras lätt till en kromsläde med samma namn. Nåväl. Hd funkar...

hohoho, blire någe åka idag eller??? Det ser kkkkkaaaallt ut....
 
Idag har det faktiskt varit underbart väder här. Strålande sol, klarblå himmel, några minusgrader och lagomt mycket snö och is (dock för mycket för att kunna köra hoj).
 
Imorse när jag vaknade trodde jag det var sommar. Hörde fågelsången precis utanför fönstret så jag skyndade mig upp ur sängen, men till min besvikelse såg det fortfarande kallt och eländigt ut. :mad:
Snart så! :tummenupp
 
JÄVLAR VA DET SNÖADE (ar) och är jälvigt....

7½ mil idag... Kkkkkkkkkaaaaaalllt.....

Minst 20 bakhjulssläpp, typ...

Hemskt, noll njutning. Våren, kom.
 
Skorpan skrev:
hehe då är vi 2 om det,fick oxå lite konstiga blickar idag
höjden av allt var nog när jag åkte från garaget o hem i jenas för o sätta på mej stället (orka inte ta med det till garaget) gissa om folk trodde jag var galen då :lol :lol :lol

jävla vad jag garva när jag såg din avatar nu... :rofl

Man tackar! Och givetvis sänder Christer en vårhälsning..... :notme :notme
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top