KOLLA VÄDRET!! ut å åk!

Itacha75 skrev:
I solen är det +14 grader!! :yoparty
Vill åka, ska åka!
Har dessvärre inte hojen försäkrad! (Tänker inte riskera något) :huvet
14 grader i solen????

Då beror det på vad det är för material kring termometern, kan lika väl vara 3 grader i solen eller 30 grader i solen bara man har rätt material... så snälla..........................
 
10 grader på min balkong, och då skyms solen av ett träd :yoparty

Hade jag haft hojen här hade jag varit ute för länge sen... :(
 
fy f*n va gott det var att åka en runda.. mötte en del hojar faktiskt.. växjö solsken och +4.. underbart...
 
+7 i Umeå, skulle köra cross idag, men glömde startgasen.....
Så efter en halvtimmas kickande gav jag upp.

Vägarna börjar bli bara så inom en månad kommer man att kunna köra..
 
väglaget-sverige-040221-kl15.gif


Vad mer kan man säga? Åkväder! :banana

Själv var jug ute en 13-mila runda igår och känner mig rätt nöjd för idag. :tummenupp

För aktuella temperaturer kolla: http://www.vv.se/triss/trafikinfo/map.htm
 
Fan helvetes jävla skit och piss att man inte hat nån hoj än! :(:(:(:( Har kört i stort sett varje dag förut, och nu har jag inte kört på flera månader :död
 
Nisse Järnet skrev:
Fan helvetes jävla skit och piss att man inte hat nån hoj än! :(:(:(:( Har kört i stort sett varje dag förut, och nu har jag inte kört på flera månader :död

När man läser under din avatar så verkar ju du ha hur mycket grejer som helst.. Vad hände med DT:n?
 
Tog ut hojen lite i solen,soppan räckte dock inte för en tur på parkeringen.Här är det iaf minst 12gr i solen:) bilden på tempen är i skuggan.Vårbilder :tuttar
Såg 2 hojar också :Bugar

VISST ÄR DET VÅR!!!!!!!!!
 

Bifogat

  • mini.jpg
    mini.jpg
    62.9 KB · Visningar: 39
  • Sol.jpg
    Sol.jpg
    74.4 KB · Visningar: 42
  • Temp.jpg
    Temp.jpg
    107.1 KB · Visningar: 41
  • Vägg.jpg
    Vägg.jpg
    54.8 KB · Visningar: 33
  • Solen1.jpg
    Solen1.jpg
    75.4 KB · Visningar: 48
  • Solen.jpg
    Solen.jpg
    122.3 KB · Visningar: 41
Jahopp.. kom just tebax efter en abstinens-lugnande promenad i Slottsparken... grymt fint väder idag! mark my words.. sista helgen i mars
hämtar jag bågen, då ska det åkas!! det luktar sommar ute.. :gråta
 
heigo skrev:
När man läser under din avatar så verkar ju du ha hur mycket grejer som helst.. Vad hände med DT:n?
Jo, men ingen hoj :( Och det är så jäkla mycket is så det går knappt och köra vattenskoter eller jetski än heller! Ska ut och testa i morgon igen, håll tummarna!
DT:n är såld! Ska köpa tung när jag har lite mer stålar...
 
Tog mig också första turen idag. Men gisses vad vägen var vit av allt vägsalt. Visste inte heller hur bra fäste det var på sånt så det blev en väldigt lugn tur.
 
good for u..
en dt e inte mycket för världen men TUNG... jefflar du!

Hur gick det för er som var ute å gled i solen då? ofrivilliga bakhjulssläpp?
 
Jag fick ett ofrivilligt framhjuls släpp, men allt gick som det skulle :)
 
Corbalin skrev:
jo.. du säger att du ska köpa tung.. eller läste jag fel?
edit: aha.. du trodde jag menade at en DT är tung kanske.. inte så jag menade..
Jo tung ska jag ha! :) Har ju haft tungt kort sen sept. eller nåt sånt.
Ja nåt sånt trodde jag, jag är lite seg såhär på morgonkvisten ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top