Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nja, en VM-titel och en gatsoffeförstaplats.

Håll käften! Max ser ung ut!Fifan så gammal herr Max såg ut på bilden jämfört med Jörgen. Hoho, gubbe.
Jag försöker bara följa RR-esteternas riktlinjer. WSBK är en gatsoffeserie för avdankade pensionärer, där en riktigt GP-förare (i.e. som kört 500:a) normalt vinner med 20-30 sekunder.I din värld kanske. Men vaffan, jag kan ordna ett vajjldkard till dig i WBSK nästa år. bara en tävling. Så du kan visa vart skåpet ska stå![]()
![]()
Jag försöker bara följa RR-esteternas riktlinjer. WSBK är en gatsoffeserie för avdankade pensionärer, där en riktigt GP-förare (i.e. som kört 500:a) normalt vinner med 20-30 sekunder.
Håll käften! Max ser ung ut!![]()
Nja, så länge det är en p-r-o-t-o-t-y-p är det värdigt och räknas som riktig klass. Vissa fundamentalister hävdar dock att man måste fila sina kôlvar själv för att räknas som värdig och riktig förare.MotoGP är ju enligt den gamla läran ingen riktig klass heller, det är för många takter. Som hambo ungefär...
Så då är ju 250 det riktiga mästerskapet![]()
Visst du inte det?Så då är ju 250 det riktiga mästerskapet![]()
MotoGP är ju enligt den gamla läran ingen riktig klass heller, det är för många takter. Som hambo ungefär...

tVÅfjEmmTI rokKar fETtHaha.
Alla surkukar på samma plats. Grymt.![]()

MotoGP är ju enligt den gamla läran ingen riktig klass heller, det är för många takter. Som hambo ungefär...
Så då är ju 250 det riktiga mästerskapet![]()

tVÅfjEmmTI rokKar fETt![]()
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |