Kolla. Två av valmers favoriter!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Kan det bli bättre?
Åtta dryga VM-titlar på samma bild. :D

77007_451718595810_265283315810_6053428_1156826_n.jpg

Fan, är det utrönat i detalj om Max fixar sin ansiktsbehåring sådär tight alldeles allena, eller har man måhända en flink liten barbererska i sitt tiiiim?

:avis

I din värld kanske. Men vaffan, jag kan ordna ett vajjldkard till dig i WBSK nästa år. bara en tävling. Så du kan visa vart skåpet ska stå :fakta :tungan
Jag försöker bara följa RR-esteternas riktlinjer. WSBK är en gatsoffeserie för avdankade pensionärer, där en riktigt GP-förare (i.e. som kört 500:a) normalt vinner med 20-30 sekunder.

Jag försöker bara följa RR-esteternas riktlinjer. WSBK är en gatsoffeserie för avdankade pensionärer, där en riktigt GP-förare (i.e. som kört 500:a) normalt vinner med 20-30 sekunder.

MotoGP är ju enligt den gamla läran ingen riktig klass heller, det är för många takter. Som hambo ungefär...

Så då är ju 250 det riktiga mästerskapet :confused:

MotoGP är ju enligt den gamla läran ingen riktig klass heller, det är för många takter. Som hambo ungefär...

Nja, så länge det är en p-r-o-t-o-t-y-p är det värdigt och räknas som riktig klass. Vissa fundamentalister hävdar dock att man måste fila sina kôlvar själv för att räknas som värdig och riktig förare.

Ursäkta mig, dom sparkade ju ut dom åsså. Till förmån för soffmorötter monterade i nått slags outvecklat chassi :fakta

125 är det riktiga mästerskapet.

Back