Kolla så coola de är i Bosnien

Status
Ej öppen för fler svar.
Näfan, sjuksköterskor skrämmer mig inte det minsta.
Gymtränade juggar med tribals och taskig impulskontroll skrämmer mig lite däremot.

tänk om och inse att alla är människor med lika värde. Låt inte den där förhuden från skåne dra ner dig i detta träsk av fördomar. Att hans förhud är större än lemmen är väl inte ditt problem.

Snälla låt mig få piska färdigt här ViKtor. Please:D

Ha. Där kom det.

Härnäst: "Min pappa är starkare än din pappa."

Ha. Där kom det.

Härnäst: "Min pappa är starkare än din pappa."

Inte den men den klassiska föreläsningen om hur man skall vara samt ett hästtramp i klaveret i form av tydligt exempel på hur man inte skulle vara.:D

Nej, men varför filmar man?

För att visa sina polare hur tragisk man var som nybörjare till exempel.
Tänk Rollers slangskola din n00b. :näsblod

Edit: Jag ska förklara så det är riktigt klart.
De räknade säkert inte riktigt med att bli upplagda på hårdingarnas hårdingforum när det kommer till korvmojjsmc.

Last edited:
Jo för många:D. Det är därför man reagerar när ett ägghuvud slänger upp en sån här skit tråd.

Smygrasist? avundsjuk eller bara kissnödig. det är den stora frågan. :D

Härligt, det tog i alla fall två inlägg innan du drog rasistkortet(även om jag kände att du var lite på G i ditt första inlägg). Det finns nog hopp för dig också ska du se :tummenupp

Själv så har jag varit i Sarajevo några gånger dom sista åren och staden har verkligen börjat återhämtat sig .. Och då reagera jag mest på att dom kör med ryggskydd och ingen hjälm :va

Hmm då fick man veta något nytt! "bikerboyz" är outlaws! :rofl trodde nästa detta var en klubb för homosexuella .

Alltid retar det nån

Last edited:
apropå skåne filmen det är väl ett par tjejer som övar wheelies, alla har börjat där. (jag har int eens börjat) tycker dom skall ha uppmintran istället för, asså det kommer alltid på beställning nån dåre, som skall dra ett mangris skämt, om kuk-avundsjuka,ligga eller nåt, det är så töntigt. och det är inte ens ett skämt för ingen garvar.

jag känner en kille som kört i kroatien han berätta att ibland är det djupa pansarvagns spår som dyker upp titt som tätt. en gång i en kurva med tankslapping som följd, han styrde upp ett som tur var.

jag kanske är lite efter men vad handlade bråket om egentligen??

Jo det blev en hyfsad tråd. :gnissla
Dock säger jag -FUCK THE HELMET LAW- det räcker med simglasögon, näsklämma och öronproppar! :fethaja

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!