Kolla RR-bilagan/SM-programmet med BIKE nr 5

Nordgren skrev:
H-vetes j-vla sk-t Det har jag på någotvis lyckats missa att se och ingen av de jag skickade det till märkte det heller.

Jag såg det ju faktiskt, men blev ju lite lätt lurad av att det stod just "Bildtext kommer här" :va

Det där med bilden på Björn till en text om Ove Zelin var ju verkligen inget bra. Värre det än "Bildtext kommer här."

Förresten Henrik! :7peta På mittenuppslaget i rr-bilagan finns datum för årets rr-tävlingar. Varför kommer MotoGP och de där först? SM borde stå först, tycker jag, intrycket blir ju annars att SM inte är lika viktigt.

Macho Woman skrev:
Det där med bilden på Björn till en text om Ove Zelin var ju verkligen inget bra. Värre det än "Bildtext kommer här."

Förresten Henrik! :7peta På mittenuppslaget i rr-bilagan finns datum för årets rr-tävlingar. Varför kommer MotoGP och de där först? SM borde stå först, tycker jag, intrycket blir ju annars att SM inte är lika viktigt.

Jag kan inget annat än be om ursäkt, vi kommer inte dra tillbaka den och ge ut en ny version.

Nordgren skrev:
Jag kan inget annat än be om ursäkt, vi kommer inte dra tillbaka den och ge ut en ny version.
Det är ju inte hela världen.
Det är ju mest vi insatta som vet att DQ inte är Ove och sådär.

Kanonjobb är det hur som helst! :tummenupp

Nordgren skrev:

Absolut inte att det ska göras nytryck, all reklam för RR är EXTREMT bra reklam.
Kanonbra jobbat Henrik :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back