Kolla på SVT2 2100 Sydnytt....

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Kolla på SVT2 2115 Sydnytt....

... så kan ni se hur det gick på mopperejset .......

Last edited:
Mr K

Jag spelade in hela Sydnytt åt dig, håller på och tankar över det till din FTP.

Sorry att det tar lite tid... trodde det skulle vara klart när jag kom tillbaks till datorn men Ketogan har tydligen en regel om thumnails så det var bara att börja om igen

ytterst vacker thumbnail måste jag säga..

någon som vet hur det är med copyright och att publisera sydnytts sändning på en websida ?

/N. Yfiken

KetogaN skrev:

någon som vet hur det är med copyright och att publisera sydnytts sändning på en websida ?

/N. Yfiken

Visst var den fin! Jobbar sällan med bilder så det fick bli som det blev, men det går ju inte att missuppfatta iaf.

Ta bort filen om du tror att det är problem med copyrighten.

KetogaN skrev:

/N. Yfiken
Jag hade ett litet finger med i spelet med att få dit Sydnytt. Jag har en del vänner på Svt så det löste sig på så vis.

Snackade med dem om att publicera inslaget här och de verkade positiva. De menade att eftersom sydnytt fick chansen att göra ett inslag om mopperejset var det givet att de involverade skulle få chansen att ta del av inslaget. Det är ofta så att personer som varit med i inslag/repportage kommer och ber om en kopia av inslaget, det är samma princip här.

vi låter väl den ligga kvar.. men det vore en ide att göra en ny thumbnail.. (ganska lätt att exportera en bild ur timelinen)
och korta ner den så det inte innehåller väder och kommungrejs eller vad det var.. =)

/KetogaN

KetogaN skrev:
vi låter väl den ligga kvar.. men det vore en ide att göra en ny thumbnail.. (ganska lätt att exportera en bild ur timelinen)
och korta ner den så det inte innehåller väder och kommungrejs eller vad det var.. =)

/KetogaN

Som jag skrev tidigare så har jag inte något bra redigeringsprogram installerat. Därför skickades filen till Mr K i första hand men det började strömma in PM från folk som ville ha filen... Mao det var ju bråttom!
Du får gärna göra en ny thumbnail och klippa ner om du vill. :tummenupp

det är svårt att redigera en wmv fil pga av komprimeringen, eventuellt skulle man kunna konvertera den till .avi och sen klippa samt exportera bild och komprimera den igen.. lättare att bara ta bort den, jag låter den ligga ett tag till sen ryker den..

(du får fixa ett ordentligt redigeringsprogram Json)

/KetogaN

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...