Kolla på Simpsonsmaraton på ZTV?

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Någon mer än jag som är löjligt förtjust i denna serie, och som ska bänka sig framför dumburken idag kl. 17:00 för att titta på tio avsnitt i följd? :3freak

Ett par kalla :öl finns kvar sen gårdagen och kebaberian en minut bort.
Aaah... Söndag härliga söndag.

tänker lätt kolla! sak slå mig ner vid tv med nåra av mina bröder å glo tror ja, msåte bara skriva klart den här ***** uppsatsen först :4skrika

Calmanders skrev:
Någon mer än jag som är löjligt förtjust i denna serie, och som ska bänka sig framför dumburken idag kl. 17:00 för att titta på tio avsnitt i följd? :3freak

Ett par kalla :öl finns kvar sen gårdagen och kebaberian en minut bort.
Aaah... Söndag härliga söndag.

Lätt!

Braxen skrev:
Finns avsnitt som är tråkiga, och det brukar vara dom som handlar mestadels om Lisa! :gråta
jepp och det då de inte kommer på nått och göra om så de gör ett "detta har hänt i Simsons" avsnitt med Troy Mclure som ni kanske kommer ihåg från filmer som.... :död

Missa inte heller reprisen på RALLARSVING som kommer efter Simpson. :Bugar

Många gillar Simpsons, så även min grabb, han sitter och kollar för fullt just nu.
En fråga: det är så att jag har köpt Simpsons säsong 5 som present till honom när han fyller år i maj, har han redan sett allt nu då????

Den kostade 499+porto så jag undrar bara om det var bortkastade pengar...

Last edited:
zeo skrev:
Många gillar Simpsons, så även min grabb, han sitter och kollar för fullt just nu.
En fråga: det är så att jag har köpt Simpsons säsong 5 som present till honom när han fyller år i maj, har han redan sett allt nu då????

Den kostade 499+porto så jag undrar bara om det var bortkastade pengar...

vet ej, men det gör nog ingen skillnad, man kan se simpsons avsnitten hur många gånger som helst och dem är lika roliga...

var riktigt underhållande igår, var nog 3 avsnitt jag inte hade sett förut :brinnerup
Fast varför envisas dom med att visa avsnittet då dom får george bush D.Ä som granne, så jävla tråkigt avsnitt :4skrika

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt