Ravetrancer
Now even more badass!!!
visade sig vara fel på Lnb huvudutet som vi redan hade bytt en gång, nu funkar det klockrentsharpedge skrev:Inga problem med träd denna ggn?Ska jag ta med mig motorsåg för säkerhets skull?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
visade sig vara fel på Lnb huvudutet som vi redan hade bytt en gång, nu funkar det klockrentsharpedge skrev:Inga problem med träd denna ggn?Ska jag ta med mig motorsåg för säkerhets skull?
Yamaha farfar skrev:Är de bara moto gp dom visar eller en de hela skiten och vad har alla tänkt kolla på? bara moto gp eller allt för mej beror de mycke på vädret utanför å vilka tider pratar vi om?
är vädret dåligt är jag intresserad av alla klasserCoola Ola skrev:Jag var o kollade med dem igår och de visar åtminstone 250 och MotoGP. Är vi ett stort gäng som är där vid 10:45 när 125-racet börjar så visar de säkert det också men det är för tidigt för mig iaf. Är väl egentligen mest intresserad av MotoGP själv.
10:45 125cc
12:00 250cc
13:30 MotoGP
De serverar helt ok krubb till vettiga priser. Ölpaket kostar c:a 40 (stor stark plus flasköl).
Miss_Orchidee skrev:Fan jag funderar faktiskt på att komma till er... men jag har ju ställt mig emot det så jag vet inte om jag är välkommen längre? får ja kika in och smutta lite öl med er på söndag??
Ps. Tycker fortfarande ni ska slå ihop'et.ds
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning