Corp
Ny medlem
Min koppling på R1an är fruktansvärt trög och man blir helt lam efter ett par kopplingar. Har jämfört med massa andra rettor och de är mycket mycket mjukare.
Har fått fram att det kanske är fjädrarna som inte mår som de ska...
Jag funderade lite på om jag skulle lämna in den och fick svaret att det tar ca en timma att byta fjädrar och eventuellt lameller. Och tim kostnaden är ca 690 kr...
Är detta något jag klarar själv att göra? Har inte meckat förut men har köpt en haynes handbok!
och hoppas på att den kanske kan hjälpa mig på vägen...
Vad säger ni ska jag ge mig på det eller lämna in det? Är sugen på att se om jag klarar av det själv och skulle då bli en ännu stoltare R1'a ägare! =)
Ge mig en liten guidening här nu! =)
Har fått fram att det kanske är fjädrarna som inte mår som de ska...
Jag funderade lite på om jag skulle lämna in den och fick svaret att det tar ca en timma att byta fjädrar och eventuellt lameller. Och tim kostnaden är ca 690 kr...
Är detta något jag klarar själv att göra? Har inte meckat förut men har köpt en haynes handbok!
och hoppas på att den kanske kan hjälpa mig på vägen...Vad säger ni ska jag ge mig på det eller lämna in det? Är sugen på att se om jag klarar av det själv och skulle då bli en ännu stoltare R1'a ägare! =)
Ge mig en liten guidening här nu! =)