Kolla in vad T509 har gjort....

Kom igen nu gott folk rösta på mig, jag vill ta hem detta!!!!!!!!!

Snygg som fan.. skulle vilja ha lite mer tyskröv på den o annan lampa:yoparty annars så e det en sjukt fin hoj!!:tummenupp

Snygg som fan.. skulle vilja ha lite mer tyskröv på den o annan lampa:yoparty annars så e det en sjukt fin hoj!!:tummenupp

Jaaaa lite tyskröv hade väl inte skadat, jag tror jag ordnar det sen!!! När det gäller lampan har man varit ägare till en speed triple och verkligen tyckt om framlampor så blir detta klockrent!!!:D

Jepp, det kan inte bli så mycket till tävling här inte:tummenupp :tummenupp Din borde med enkelhet kamma hem 1:a plats. Vi snackar wheeliesiraptor brutalis:yoparty

Grym helt enkelt

En mc som får ALLA entusiasters ögon att fastna extra länge.

Denna råa mc bjuder på detaljer fr i stort sett alla mc kategorier se bara cross styret, backspeglarna passande en glidar hoj, den slimmade fina gixxer häcken m.m Nä någon turbo blev det ej pga t509 håller sig hellre på marken än tar flyg cert....dock e det bra nära att denna mc tar honom upp i det blå utan turbo!!

Utan tvekan en kaxig mc till utseendet med grym prestanda!!

:klappar Bra jobbat!!!

Schysst bygge!

Ett riktigt schysst bygge :tummenupp
Jag har bidragit med min röst till dig.
Du är värd att dra hem segern.

De andra hojarna såg nästan ut som ihopaplock jämfört med din :yoparty

Jaaaa lite tyskröv hade väl inte skadat, jag tror jag ordnar det sen!!! När det gäller lampan har man varit ägare till en speed triple och verkligen tyckt om framlampor så blir detta klockrent!!!:D

Nej för fasiken. Ändra inte NÅGONTING på den här. Dessutom är tyskrövarna ganska fula.

Jäla najs bygge det där du!! T509, det har du gjort JÄVLIGT bra! :tummenupp

Tack allihop!!!!!!!

Ni gör en gammal man glad!!!!!!!!!:yoparty

Nej för fasiken. Ändra inte NÅGONTING på den här. Dessutom är tyskrövarna ganska fula.
Håller med Gartan här. Gillar din raka linge på bakramen som förlängs ut av K6 kutsen. Din hoj ser ut som en hoj med massor av detaljer att hitta efter hand. Du har fått min röst! :yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park