Kolla in röven på den här Kawan

Hade inte brytt mig så mycket om jag hade missat en bromspunkt och hamnat i den bakdelen...

Brewden var ju krümt skabbig. :tummenner
Snacka om low-quality ass utan antigeléinstallation.

Men kwaken ser naaais ut. :tummenupp

Cupcake skrev:
2620328 "Antigeléinstallation", hehe... Men sååå ruggugglig var väl inte hennes rumpa, däremot var väl inte hottisarna de mest välsittande och smickrande på just henne.

Både röövan och baksidan på låren ser lite väl pommfrittaktiga ut. Sen att det är kryddat med idiotstämpel och illasittande hotpants gör ju inte saken bättre.

Notera att jag inte tycker hon har rätt att vara paraplygirl. Alla har rätt till det, pommfrittrööv eller ej. Men snygg, var rövan inte. IMHO.

Zee skrev:
2620336 Både röövan och baksidan på låren ser lite väl pommfrittaktiga ut. Sen att det är kryddat med idiotstämpel och illasittande hotpants gör ju inte saken bättre.

Notera att jag inte tycker hon har rätt att vara paraplygirl. Alla har rätt till det, pommfrittrööv eller ej. Men snygg, var rövan inte. IMHO.

"Pommfrittröv", hehe, du är hård mot de stackars tjejerna du. Men visst, den ser ju inte ut som en femtonårings längre, ganska så normal egentligen. Tycker mest att hottisarna är buttuggly. Man ska inte ha sånná om man inte kan bära upp dem...tycker jag iafall.

UrbanTiger skrev:
2620340 Fattar inte vad du säger med det du menar :va
Notera att jag inte tycker hon har rätt att vara paraplygirl. Alla har rätt till det,

En så kallad dubbelinverterad negation, LR :va

Helt korrektomundo.

[svenskat ey kompiz] Notera att jag inte tycker hon inte har rätt att vara paraplygirl. [/svenskat ey kompiz]

Miss_Orchidee skrev:
2620406 jodå det är det, för dom sitter kasst, man ska välja kläder efter sin kropp:7peta då får man fin :tuttar

Katching!

Du borde få pris i korrekt tänkande.
Alla klär inte i allt, men alla klär i något, hennes rumpa hade sett bättre ut i ett par tights shorts eller något annat som höll ihop lite...

Det hade inte passat på gridden, men jeansshorts gör nästan alla rumpor snygga.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back