Kolla in nissen

Klart folk gör allt för att få sakerna sålda. Ni skulle sett min annons när jag sålde moppen :lol

Wiseco dekal? Är inte det kolvar? snacka om dekal trimm :p

hahahaha.... mannen har ju satt ett ansikte på ordet "dekaltrim" :D

Äh! Att håna tonåringar som har kul är bara ett tecken på att man själv har för tråkigt.

Yammabusan rokkar fett och jag svär på att han som kört den hojen har mer stake än de flesta R1-på-stan-i-Dainese-och-Arai-knuttar. Det behöver inte vara så rätt hela tiden, bara det är kul. Jag känner till en CB125 i Degerfors-trakterna med flames..... Kulthoj.

"Ej buskörd" känns iofs lagom trovärdigt.... :D

Chrille skrev:
Äh! Att håna tonåringar som har kul är bara ett tecken på att man själv har för tråkigt.

Yammabusan rokkar fett och jag svär på att han som kört den hojen har mer stake än de flesta R1-på-stan-i-Dainese-och-Arai-knuttar. Det behöver inte vara så rätt hela tiden, bara det är kul. Jag känner till en CB125 i Degerfors-trakterna med flames..... Kulthoj.

Hånar? äh, lägg ner
Själv har jag haft en cb125 med flake lack ett kort tag:-)))

Chrille skrev:
Håller helt med :tummenupp
Man blir ju bara trött på dom som råkar ha 200 bagare över o inte vet va dom ska göra me dom som kommer på att "fan en hoj skulle va grymt o ha". O så köper dom en R1a bara för att "de är ju många andra som har en sån" *suck* :zpy :notme

Chrille skrev:

Yammabusan rokkar fett och jag svär på att han som kört den hojen har mer stake än de flesta R1-på-stan-i-Dainese-och-Arai-knuttar. Det behöver inte vara så rätt hela tiden, bara det är kul.

WORD

Chrille skrev:

Håller med dig helt.Att man alltid ska göra folk glada o vara rätt i deras tycke är "B". Lev ditt liv o låt andra leva sina!

Nyheter
Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

Back