Kolla in denna hojen! Den är dessutom till salu!

Goldwing_WannaB skrev:
Att hojen kommenteras får man f*n tåla när man lägger in en tråd under "allmänt" om det. Det är ju som att be om det.
Det tål jag oxå, men folk kan ju vara sakliga istället för att tala om hur kass och värdelös hojen är innan dom sett hojen i verkligheten. Om man är intresserad kan man ringa Marcussen MC, är man inte intresserad behöver man inte sitta här och slänga skit runt sej.

Visst den är säkert jättefin och värd minst det dubbla. Blir nog inga problem att kränga av den men varför lägger du då inte upp den där den ska vara, under säljes som alla andra.
Jag litar dock bara på mig själv när jag ska köpa hoj och jag ser en vurpad upplagad gammal retta som jag inte skulle batala dom pengarna för.

Krigge skrev:
Visst den är säkert jättefin och värd minst det dubbla. Blir nog inga problem att kränga av den men varför lägger du då inte upp den där den ska vara, under säljes som alla andra.
Jag litar dock bara på mig själv när jag ska köpa hoj och jag ser en vurpad upplagad gammal retta som jag inte skulle batala dom pengarna för.
Annonsen ligger faktiskt under säljes..... :rolleyes:

Nr:18 skrev:
Annonsen ligger faktiskt under säljes..... :rolleyes:

... spelar ingen roll :mattias Du gjorde fel och skall veta det med ;)
"Tänk om ALLA hade gjort......"

Sug&svälj, trevlig helg :hej

Nr:18 skrev:
Vilket fel gjorde jag då, spamkungen?

Du la ut en annons här - där den inte hör hemma.
Detta är inget annat än en annons.

Men visst, jag tycker inte heller om det nya annonssystemet, det funkar ju inte på nåt sätt.
Hade själv lagt ut det här om det hade gällt en hoj och skojjat till texten lite så den skulle få vara kvar ;)

Haj po daj. :hej

jordan skrev:
:mad: JÄVLA SNACKPÅSAR ANTINGEN TYCKER MAN ATT HOJEN ÄR VÄRD 75 K ELLER INTE DET FINNS LIKSOM INDIVIDUELL PRISVÄRDERING PÅ HOJEN ÄR NI INTE INTRESSERADE GE FAN O SNACKA SKIT OM OLIKA VÄRDERINGAR HIT O DIT NYA PRISER PÅ DELARNA OSV SÅ SER HOJEN UT GRYM VILL MAN HA DEN SÅ FÅR MAN SLANTA,PRECIS SOM ****RNA ,FINNS FÖR 500 KR SÅ FINNS DET FÖR ETT PAR LAX MEN SKILLNAD PÅ HORER O HORER ELLER HUR.
MVH JORDAN TILL ALLA SKRIBENTER O BESSERVISSERS
PS.KÄNNER INTE KILLEN SOM SÄLJER HOJEN DS.
Det här inlägget blir mycket roligare om man kör det genom lunarizer:

jÄVLa sNaCkPÅSar AnTIngen TYckeR mAn aTt HojeN ÄR vÄRD 75 k elLeR inTE DEt FINNS liKsoM inDIVIDUeLl PrIsVÄRdeRiNG PÅ hojen ÄR nI INtE IntresSErAde ge fAN o SnAcKa sKiT OM olIkA vÄRdeRInGAr hIt o DIT Nya pRISeR PÅ DeLARna osv sÅ SeR hojen ut GryM vIll maN ha dEn sÅ FÅr man SLaNTa,pReCis sOM ****Rna ,fInns FÖR 500 kr SÅ fInNs dEt FÖR ETT Par LAX MEN skiLlNAD PÅ hOrer o hOReR EllER HuR... *smajl* mVH jOrdaN tiLl AlLa SkRIBenTEr o bESServissers ps...kÄNnEr iNte KiLLEn SoM SÄlJer HoJeN DS... *pinsamt*

ELLER OM MAN TAR MAVVES UNDERTXT:)....

Azzå CHaIrMAN of nInjACLUbSwEdEN ÄR du nY HäR!?!?? Så HäR FuNKaR De häR iNNE: UPpTRäd zOM OM dU vorE EN äNgEL oCH tYKK iNTe ILla oM nåN zom IRrITerAT dEJ MED ett InLägG... *PInSAMt* jOnNeb äGEr 125-foRUMET, FRåGA HonoM FöRzt oM du fåR pOZTA DäR... *pinSAMt* pozTA iNtE zamMa Bild Fler äN 2 Ggr för då BLir KäRRiNGArnA UPPrörDa... *PINsAmt* DU köR iNTE bätTRE äN NåGon HäR... *PINSAmT* sKenföRZäKRA inTE... *pInsamT* hA DuBBElMOrAl, LR varFör iNTE zOm mERpARteN - triPPELmoRAL... *pINSAmt* K-mIkKe E KuNgEN öVEr PhoTOZHoP, tVåa e NOICE... *piNSamT* bB=bIkeRBITch... *PiNsAmt* gHOZt Rider fInnz här INNE... *pINsamt* köP Aldrig EN R1 ZOm föRztA HOj, men R7 gäRNA fuLlKitaD Går bRa... *pinSamt* KöR INTe bMw i NåN FORM alLZ, ZPEcIELlT intE MoTOrcYKEl... *PInsAMT* håLL DEJ HEmLIG... *PinsAmT* MACHo wOmaN ÄR mAcHo... *pinSAmT* RAveTRanCER hAR ZNyggazt HOJ HäR... *PINsaMT* DETta Za AZzuRrO tilL Mig: \"Må ErKJEnne At de var ETT Av DE Fetere pOZøRbIldENE jeG HAr ZEtT HeR...\" MCB anVäNder dove... *pINsaMt* SERGEant haR MuztachE Och ViLl HA tRäBen... *pINsAMt* AzYlUM_NaKaZAz HoJ zkiNer MeZt... *pInSamT* RED_NINJA HEtte röD_nINJa iNnan HAn ZnAkkade mEd miG... *pInsAmT* wATzOn e KäR i mig... *PinsAmt* HoMERoNe GILLAR iNTe glAZz LängRE... *pINsAmt* aNJa hAdE EN niNJUTZubåGE... *PInSAmT* ZXR ExOtic HaR gröNT ZKInnZtäLL tilL zalU... *PinsaMT* mBGiRl giLLADe IntE bLåRökEN FRån M5ARToN... *PiNsAmT* Nr:18 VEt/ZER/Hör/KAn aLlt... *piNsamT* blUE Har åkT gLAZZbIL... *PiNSAmT* DEt vAr ja zom FörZTörDE kaJlyLZ dEpåztöd... *PINsAmT* VaR förzIkTiG med boKztAVEn R... *pInsAMT* DeLa ALdrIg NågonZ åZIKT, BERäTTa HELleR aLDrIG aTt Du haR EN AnNan... *PINSaMT* tRiMMA InTE dIN Hoj OM du e uNg... *PINsamT* KöR ALDRiG FöR FORT OCH DEzZUToM berättA Det... *PinsamT* atT kunNa MEkka e MER väRt äN att KunnA föRA ZIg, VarA preZeNTABeL/zociAl LR HälzA... *PInSAMt* köR AldRIg MEd jeanZ... *PiNSamT* KnäZkrApA... *PINsAmt* KöpEr du SH-TröJAn fåR du inTe Köra mEd DEn På... *PinsAMT* skJut GärnA dE ZOM zTjäl MOtorcYKlAr OCH berättA dE här... *pInsaMT* lyKKa TiLl ocH välkoMmEN i AnkdaMmEN ps... *PiNsAMt* det E Ja zom e DEN fUlA aNKuNgEN *smajl*

NU SKA JAG TESTA AT TA BERGGRENS REDAN LUNARIZERADE TEXT OCH LUNARIZERA OM DEN.KAKA PÅ KAKA.

JÄVLA zNAcKPÅSAr AnTingeN tyKKeR Man Att hoJEN ÄR vÄrD 75 k ellEr iNTE deT fINNs lIkzoM IndiVIdUeLl pRIZvÄrdEring PÅ hOjen Är Ni iNTE INtRezSeRADE Ge fan o sNACKA ZKIT om oLIka VÄRdEringAr HIT o dIT NYA priSer pÅ deLarNa OZV zÅ sEr HOJen UT gRYm viLl mAn Ha DEN ZÅ fÅR MaN slanta,PreCiz Zom ****RnA ,FiNNz FÖR 500 Kr sÅ FINnz det fÖR Ett pAR lAx Men ZkillNaD pÅ hoReR O HoRer ElleR HUR......... *smaJl* *zmAjl* Mvh jOrdan tilL alLA sKrIBEnTEr o BeSserVizZerZ PZ.........kÄNNeR IntE KilLeN SoM sÄlJEr HOjEN ds......... *SmAJl* *PiNZaMT*

twinner666 skrev:
NU SKA JAG TESTA AT TA BERGGRENS REDAN LUNARIZERADE TEXT OCH LUNARIZERA OM DEN.KAKA PÅ KAKA.

JÄVLA zNAcKPÅSAr AnTingeN tyKKeR Man Att hoJEN ÄR vÄrD 75 k ellEr iNTE deT fINNs lIkzoM IndiVIdUeLl pRIZvÄrdEring PÅ hOjen Är Ni iNTE INtRezSeRADE Ge fan o sNACKA ZKIT om oLIka VÄRdEringAr HIT o dIT NYA priSer pÅ deLarNa OZV zÅ sEr HOJen UT gRYm viLl mAn Ha DEN ZÅ fÅR MaN slanta,PreCiz Zom ****RnA ,FiNNz FÖR 500 Kr sÅ FINnz det fÖR Ett pAR lAx Men ZkillNaD pÅ hoReR O HoRer ElleR HUR......... *smaJl* *zmAjl* Mvh jOrdan tilL alLA sKrIBEnTEr o BeSserVizZerZ PZ.........kÄNNeR IntE KilLeN SoM sÄlJEr HOjEN ds......... *SmAJl* *PiNZaMT*
ZpeJZat

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...