Kolla in denna hojen! Den är dessutom till salu!

twinner666 skrev:
jahaaa? och..?? man får ju en 00 för 68 eller 1 01 för dom pengarna

Och den har då samma bromsar och grejer eller?

Varför skriva ett sådant inlägg över huvudtaget?

Haha, fan det finns en tråd om det här fenomenet. "Begagnatmarknaden" :D

twinner666 skrev:
jahaaa? och..?? man får ju en 00 för 68 eller 1 01 för dom pengarna
Har du en aning om hur mycket extragrejorna kostar på den hojen? Tror nog att han kan sälja utan de fina prylarna oxå, men fråga dej om du vill ha en ordinär retta eller en värsting som ingen annan har....
Med samma resonemang kan man fråga sej vad ni skulle värdera rejvis kameleonthoj till? :rolleyes:

Nr:18 skrev:
Har du en aning om hur mycket extragrejorna kostar på den hojen? Tror nog att han kan sälja utan de fina prylarna oxå, men fråga dej om du vill ha en ordinär retta eller en värsting som ingen annan har....
Med samma resonemang kan man fråga sej vad ni skulle värdera rejvis kameleonthoj till? :rolleyes:
i princip ingenting :squid

lustigt, när folk har köpt så brukar det låta som om grejorna inte är värda ett skit och man fick det för skitpengar, nu ska det låta som om den här modifierade maskinen är värd hur mycket som helst, nån polare eller?

Silwer skrev:
lustigt, när folk har köpt så brukar det låta som om grejorna inte är värda ett skit och man fick det för skitpengar, nu ska det låta som om den här modifierade maskinen är värd hur mycket som helst, nån polare eller?
Men är du inte intresserad kan du ju skita i vilket, eller hur? Menar du på fullt allvar att en hoj som är ombyggd med nya kåpor, framfälg med grymma bromsskivor och ok, helsystem i titan, fullt injusterad och utprovad för maxade prestanda ska värderas likadant som en helt original kälke av samma årsmodell?
Brukar du förvänta dej att få extrautrustning för 40k om du köper en hoj för 50k? :rolleyes:

jag menar ingenting, jag tycker bara det är lite lustigt med att vissas grejor är värda mycket som fan men okändas knappt ett vitten.
Extrautrustning får man aldrig igen pengarna på.
Den är säket jättefin, och kanske nån köper den med.

hur påverkar egentligen sånna där bromsskivor vridstyvheten?

dom sänkte ju diametern o satte bättre ok på gixxer1000 -03 om jag inte minns fel bara för o minska det... ?

bara nyfiken

Nr:18 skrev:
Men är du inte intresserad kan du ju skita i vilket, eller hur? Menar du på fullt allvar att en hoj som är ombyggd med nya kåpor, framfälg med grymma bromsskivor och ok, helsystem i titan, fullt injusterad och utprovad för maxade prestanda ska värderas likadant som en helt original kälke av samma årsmodell?
Brukar du förvänta dej att få extrautrustning för 40k om du köper en hoj för 50k? :rolleyes:

En helt orginal oskruvad hoj är nog värd mer i mångas ögon än en lätt modifierad hoj. Nu var den här mer moddad än så säkert med oftast så är väl extraprylar en bonus.. kanske inte i det här fallet dock.

Man får extremt sällan igen några pengar för modifieringar och/eller trim vare sig det är bil eller hoj, vet av egen erfarenhet.

Det är ju ingen investering direkt utan man moddar ju för att man vill ha ett fordon som få andra har. Men det är ungefär lika ekonomiskt som att riva sönder tusenlappar i duschen...

Jag både trimmar och moddar mer än gärna men skulle likväl inte betala nämnvärt mer om jag köper ett redan moddat fordon. Är det trimmat vet man ju att det finns en anledning...

Men lycka till med försäljningen likväl.

/R

:mad: JÄVLA SNACKPÅSAR ANTINGEN TYCKER MAN ATT HOJEN ÄR VÄRD 75 K ELLER INTE DET FINNS LIKSOM INDIVIDUELL PRISVÄRDERING PÅ HOJEN ÄR NI INTE INTRESSERADE GE FAN O SNACKA SKIT OM OLIKA VÄRDERINGAR HIT O DIT NYA PRISER PÅ DELARNA OSV SÅ SER HOJEN UT GRYM VILL MAN HA DEN SÅ FÅR MAN SLANTA,PRECIS SOM ****RNA ,FINNS FÖR 500 KR SÅ FINNS DET FÖR ETT PAR LAX MEN SKILLNAD PÅ HORER O HORER ELLER HUR.
MVH JORDAN TILL ALLA SKRIBENTER O BESSERVISSERS
PS.KÄNNER INTE KILLEN SOM SÄLJER HOJEN DS.

jovisst du lät ju påläst och duktig vi följer ditt råd, menar du att du reggade dig för att svara i denna tråd?
Sen tycker jag du ska släppa upp caps lock.

Att folk försöker få för prylarna och vad de får är en annan sak, jag slantar fan ingenting utan att försöka pruta.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman