Kolla denna Blocket! 19000:-

Kryssat ramnummer, går mig veterligen inte att registrera.

Forsok hitta papper pa en liknande hoj i sverige och kop dom.

EBS skrev:
Behöver man inte någon form av papper för det också?
Njaae, det kontrolleras ramnummer och motornummer.

Jag har inga papper på min heller, bara ett kvitto på ramnummer och motornummer. Svårt att ha papper på en hoj som aldrig varit i trafik.

Det är inte säkert att den är stulen. Det är väl inte förbjudet att byta identitet på ett fordon :3freak

HönaPower skrev:
Bra tips..lagligt & så.... :3freak

Ja??

det är fullt lagligt att köpa en krockad hoj i sverige å bygga ihop den med delar från den där, man får dock inte göra något av ramen.

Fluxir skrev:
Ja??

det är fullt lagligt att köpa en krockad hoj i sverige å bygga ihop den med delar från den där, man får dock inte göra något av ramen.

Tack! Och hittar du en toksmalld hoj, sa kan du nog utan problem kopa dess papper och sedan infoskaffa en ny ram och stansa in den smallda hojens nummer i.

Ser inte nagot olagligt i det.

Jag hade en polare som oxå ringde på just den hojen..

När han frågade varför den inte gick att registrera som den stod så sa dom direkt, rakt ut, att den var stulen så jag vet inte om det är ngn värst bra idé att inkassera den där hojen du... :va

Schnabbe skrev:

När han frågade varför den inte gick att registrera som den stod så sa dom direkt, rakt ut, att den var stulen så jag vet inte om det är ngn värst bra idé att inkassera den där hojen du... :va

Va sa han verkligen så! Vilket :kocko PM:a någon ansvarig för blocket och be dom att plocka bort annonsen och ringa de norske Politi!

JB

sven_tosing skrev:
"strøken" vill jag minnas betyder att den är besiktigad. Rätta mig om jag har fel...
Jag ska inte rätta dig, men min f d norske rumskollega här på jobbet sade att det betyder strykt, som i strykt med ett strykjärn, eller slät. Det är den norska motorcykelannonsens motsvarighet till svenskans "mycket fin" som syftar på allmänskiket och ytskiktet i synnerhet.

Schnabbe skrev:

HAHAHAHA........vilken åsna!! :rofl

Kanske den har VARIT stulen, och såld av polis/försäkringsbolag.

Fattar inte varför alla hänger upp sig så hemskt på "papper". Billig hoj = inga papper, visst" Men samma effekt och väghållning hur som helst.

kryssade nr,, verkar som att dem köpt en ny ram på skroten o satt ihop hojjen.. skulle va en skjyst stunt hoj,, :yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park