Upp mot dig så kommer jag upp i runt 10kb knappt, som det ser ut nu..Skalman skrev:du kan ladda upp i upload, ingen annanstans
Fattar inte vad detta är, jag har glocalnet 0,5 men hittar ingen ifno om hur snabbt upp det skall vara nånstans...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Upp mot dig så kommer jag upp i runt 10kb knappt, som det ser ut nu..Skalman skrev:du kan ladda upp i upload, ingen annanstans
Fick nu förövrigt samma problem som förr:Hultan skrev:Upp mot dig så kommer jag upp i runt 10kb knappt, som det ser ut nu..
Fattar inte vad detta är, jag har glocalnet 0,5 men hittar ingen ifno om hur snabbt upp det skall vara nånstans...
Hultan skrev:Upp mot dig så kommer jag upp i runt 10kb knappt, som det ser ut nu..
Hittade just infon, 0,4 är det upp, så det är inte problemet..Skalman skrev:Då är det nog så att det inte är 0,5 åt båda hållen. På ADSL brukar upphastighet vara 1/4 - 1/10 av nerhastighet. Det lättaste är nog att fråga supporten vad du har egentligen.
Fan vad märkligt, det är det som brukar stå med, att man har för många uppkopplingar typ.. Blir tokig, jag kan inte avinstallera sp2 heller tor jag, ingick i os:et.. Ingen uppdatering..Skalman skrev:Vet inte om det var problemet, men servern autobannade dig pga för många anslutningar. Prova att trycka upp en större fil på 5-10MB, spelar ingen roll vad det är, jag deletar den sen ändå.
Fan, det kan vara det alltså, märkligt.. Jävla sp-skit..Blip skrev:Jag råkade med installera sp2 och fick problem med långsamma hastigheter. Ominstallation med SP1 löste alla problem. Inget sp 2 för mej.
Hultan skrev:Fan, det kan vara det alltså, märkligt.. Jävla sp-skit..
Inga andra bud någon? det måste ju gå att fixa tycker man..
Kan inte bli av med sp2, inbyggd i min version av xp pro..Blip skrev:Självklart kan det vara något annat. Men att bli av med SP2 kan ju vara en bra approach att börja med.
Humm, vad kan det vara för inställningar då.. Får kolla detta..Bulan skrev:Brukar finnas inställningar i din FTP-klient om den ska använda en eller flera uppkopplingar. Iaf på de flesta...
OK, men vad kan man göra åt detta?HanneZ skrev:SP2 bråkar med antalet anslutningar samt antalet anslutningar per port m.m. MSN kan bråka iallafall beroende på brandväggar etc.
Jag sitter här och funderar på vem som berättade detta för mig och som även löste de... Kan inte komma ihåg. Men varför använda SP2, det är bara krångel verkar det som, massa dolda funktioner som får program att balla ur.Hultan skrev:OK, men vad kan man göra åt detta?
Ja, jag vet... men som sagt, jag har sp2 inbyggt i mitt O.S, kan inte avinstallera det..HanneZ skrev:Jag sitter här och funderar på vem som berättade detta för mig och som även löste de... Kan inte komma ihåg. Men varför använda SP2, det är bara krångel verkar det som, massa dolda funktioner som får program att balla ur.
Ok, bara det att jag har ett xp pro med sp2 integrerat..Estremo skrev:Jag är inte helt säker på att detta fungerar när SP2 är inbyggt från början men det kan ju vara värt ett försök. Skriv in c:\windows\$NtServicePackUninstall$\spuninst\spuninst.exe i Kör och tryck OK. Förhoppningsvis borde du få upp en guide nu. Tryck nästa och följ sedan instruktionerna.
Om det inte fungerar, vilket det inte är säkert att det gör, behöver du en startdiskett/skiva för att få bort SP2. Jag minns dock inte riktigt kommandona för att gå den vägen så börja med det första.
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |