kolfiberark?

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
vart hittar man billigt kolfiber ark..allså "klistermärke"
i sverige?
gärna med hyffsad kvalite oså.
lätt o jobba med o kanske tjock o bla bla bla..
ahh tips nu
:)

får gärna va billigt oså :rolleyes:
 
ozeo skrev:
2056129 vart hittar man billigt kolfiber ark..allså "klistermärke"
i sverige?
gärna med hyffsad kvalite oså.
lätt o jobba med o kanske tjock o bla bla bla..
ahh tips nu
:)

får gärna va billigt oså :rolleyes:

Jag har en rulle i garaget som jag köpte på Sundsvalls Bildetaljer.
 
Hornet_600 skrev:
2056147 Jag har en rulle i garaget som jag köpte på Sundsvalls Bildetaljer.

ahh :yoparty

måste dit o kika vad de är för nåt..
dyrt?
 
ozeo skrev:
2056156 ahh :yoparty

måste dit o kika vad de är för nåt..
dyrt?

Inte en susning vad den kostade...tänkte pimpa min åkgräsklippare...

Var nog Folia Tec har jag för mig. Hör med Peddazz på Bildet om han har kvar.
 
Hornet_600 skrev:
2056168 .tänkte pimpa min åkgräsklippare...


:D :rofl

hur får man text under sina egna kommentarer..detta vill jag ha :Bugar
 
test test


asg :D
 
upp då detta företag inte hade någe :(
 
Tjena!
Har ni koll på var man kan köpa Kevlar(aramid)/kolfiber matta? Jag skulle vilja ha en väv som är någon cm större än A4.
 
jesseboy skrev:
2060681 Finns även på danmobility.se. Men jag vill bara varna för kolfiberklistermärken.
Ser ganska "tacky" ut.


ja..man får väl se hur de blir..blir de sketa fult ryker de på en gång :)
 
Hoztic skrev:
2062573 Fast det där ser väl bara ut som kolfiber, det är väl inte äkta kolfiber? :va

ska ju inte ha riktig..
såg nu att bildetajer e återförsäljare för dom..varför sa som ti mig att dom inte har då :4skrika
 
Jag är som lite less på allt kolfiber överallt. Speciellt eftersom folk vill imitera och tror att moppen är snabbare för det.
Jag hade en del på min (äkta) när jag köpte den, funderade på att lacka över, men sen har man ju en kompis som är lackerare....
Kan säga att efter 7-8 lager klarlack går det fanimig leva med...
Ser DJUPT ut!
Men några fejkpluttar blir det inte. Då är det fan så mkt snyggare med alu eller vafansomhelst.
 
Hoztic skrev:
2063663 Aha! Jag som trodde att den skulle göra nån nytta, som tex ramskydd :huvet :)

ah faen..kanske de oså..vet ett utsatt ställe :)
 
ozeo skrev:
2062703 ska ju inte ha riktig..
såg nu att bildetajer e återförsäljare för dom..varför sa som ti mig att dom inte har då :4skrika

Hehe...du ringde och det var Uffe som svarade... Han har iiiinte riktigt koll på bling-bling sektionen. :hihi Snacka med Peder eller Jörgen nästa gång.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top