Hejsan alla bröder/systrar!
Förra året roade sig nåt as med att välta/hoppa på min hoj så nu ser den mer skabbig ut än den gjorde innan, dessutom lyckades de då spräcka topkåpan.
Undrar nu vart man ska leta efter ett komplett kåpset (gärna kolfiber så man slipper lacka
) till rimliga pengar, letade i köp/sälj men hittade inget där. Någon duktig hemmapulare som tillverkar sånt? Sidor på nätet?
Hojen det gäller är en zx6r ´98.
Tacksam för tips!
Förra året roade sig nåt as med att välta/hoppa på min hoj så nu ser den mer skabbig ut än den gjorde innan, dessutom lyckades de då spräcka topkåpan.
Undrar nu vart man ska leta efter ett komplett kåpset (gärna kolfiber så man slipper lacka
Hojen det gäller är en zx6r ´98.
Tacksam för tips!