Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kungko skrev:2361603min r6 03 får för sig om att börja koka vid 93 grader...vad kan va fel? vart ska ja börja? tempen vid körning är som den ska 72-75....
kungko skrev:2361603min r6 03 får för sig om att börja koka vid 93 grader...
GeFeldz skrev:2366188Haha, kallar du hojen för "The Still"?
Lugn skrev:2365749Lite nyfiken blir man allt på vad du har hällt i kylsystemet...
ozto skrev:2365553Jag tror jag vet vad som är fel! ha ha
GeFeldz skrev:2366227Ne jag bara flummade lite, ändrade direkt =)
96 grader låter väldigt lågt för kokning.

J.Andersson skrev:2366236haha kollat vattenpumpen låter som samma problem som jag hade =) kolla så vattenpumpen pumpar vattnet ordentligt...
Varför skulle den annars koka stillastående! givarn stämmer inte heller om du har luft i systemet eller dylikt kan vara mkt. riv isär å kolla allt från början...kungko skrev:236624193...kan du inte läsa....
du att vi har INTE samma problem....du gillar killar å det är DITT eget problem..ja har egna....![]()
J.Andersson skrev:2366236haha kollat vattenpumpen låter som samma problem som jag hade =) kolla så vattenpumpen pumpar vattnet ordentligt...
ozto skrev:2366260ha ha ja pumpen pumpar som den ska.... men ni kan fortsätta gissa...
jag kan nu berätta att nicke har ett trycksatt kylsystem! Han har kört med ca ett bars tryck innan...

J.Andersson skrev:2366259Varför skulle den annars koka stillastående! givarn stämmer inte heller om du har luft i systemet eller dylikt kan vara mkt. riv isär å kolla allt från början...
Du är bara bitter för du kör yamaha. =)

kungko skrev:2366277skvallerbyttabingbong.....
nää ja ä nit bitter....nöjd som fan![]()
enhjuling skrev:
enhjuling skrev:
ozto skrev:2366372jag tror han är trött på att bli ifrånåkt av mig hela tiden!
eller?
ozto skrev:2366372jag tror han är trött på att bli ifrånåkt av mig hela tiden!
eller?
enhjuling skrev:2366394Med en motard blir det inga såna problem ??? ;-)
haha när nån säger att man blivit motardsugen är det för att dölja att man gjort hojen ramsne och vill ha nått med mer effekt i, säg som det är...kungko skrev:2366370haha nej då har gått å blitt motardsugen bara..."felet" som va är FIXAT, å det va bara en skitmiss av mig....skulle stängt tråden men hitta inte vart/hur fan man tog bort den, så råka den livas upp...
J.Andersson skrev:2366403haha när nån säger att man blivit motardsugen är det för att dölja att man gjort hojen ramsne och vill ha nått med mer effekt i, säg som det är...
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |