Koka vattnet för bövelen

http://www.helsingborg.se/templates/StandardPage.aspx?id=6184

Provsvaren på vattenprover som togs i måndags har kommit idag torsdag och de visar att 2 av de 10 tagna proverna innehåller bakterier som gör vattnet otjänligt

men när togs ett prov före det i måndags ? har vi druckit otjänligt vatten i 2 månader ?

känns som om "larmet" är överdrivet.. men som sagt, jag byter gärna ut vattnet mot öl & sprit i helgen iaf :fyllisar

Glenning skrev:
Sluta upp med dom dumheterna. Jag vet nog att det är du som är skyldig. :rofl

Ok, jag är avslöjad, shitpommesfritt :4skrika :gnissla :rodnar

Bara för att man gör en 12:a framför en massa folk så behöver man inte hämnas. :fatta! :rofl

Jag förstår inte vad du menar :confused: Skulle aldrig falla mig tanken att wheela på allmän väg, speciellt inte bland folk. Det är oansvarigt! :fakta

Tur man inte bor i dom trakterna... Förklarar juh varför ni har varit så knasiga den senaste tiden... :hihi

Aj fan, var hemma hos mina päron ikväll, meckade till lite saft, typ en liter, (givetvis ett måste med saft) nu ikväll har man börjat känna sig lite mullrig i magen... glömde helt bort :3freak

Vatten? Det är väl sådant vissa tvättar motorcyklarna med? :va

Drick öl så slipper ni bekymmer.

Fast det är väl klart, det har ni säkert redan listat ut själva... :hihi

blacktriple skrev:
Vatten? Det är väl sådant vissa tvättar motorcyklarna med? :va

Drick öl så slipper ni bekymmer.

Fast det är väl klart, det har ni säkert redan listat ut själva... :hihi

:fatta! :fatta! :fatta! Varför loggar du ur msn varje gång jag skickar något till dig. Nu har jag försökt 2 nätter i rad. :(

Glenning skrev:
:fatta! :fatta! :fatta! Varför loggar du ur msn varje gång jag skickar något till dig. Nu har jag försökt 2 nätter i rad. :(

De gångerna jag syns på msn är när jag kör på min egen dator via fartygets trådlösa nätverk och en slö sattelituppkoppling för ganska dyra pengar.

Nu sitter jag i kontrollrummet och belastar rederiets kassa med mitt sporthojssurfande. Tyvärr kan jag då inte köra msn... :gnissla

Hursomhelst, nästa gång hugger jag dig på msn Glenn! :)

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard