Knutte/Spetta problemet.

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Knutte/Spätta problemet.

Såhär va : Igår så körde vi en Gimorunda. Vanan trogen så stannade vi till på den anrika Pizzeria Roma i Gimo. Som alltid blev vi vänligt mottagna av ortens överförfriskade stamkunder och fick gott om tips på bra hojar och annat ovidkommande.
Förutom att vi fick reda på att en av gästerna hade "vinballe" och att en annan hade en våt dröm om en Husqvarna Silverpil, så undrade en person detta : Vad säger man om knutten om det är spättan som skjutsar honom? Är knutten en knutte? ; är spättan en spätta? ; eller är det helt tvärtom?? Frågorna hopar sig..

Frågan ställdes redan förra året och frågeställaren är fortfarande ivrig att få veta svaret. Snälla ni, det vore verkligen underbart om problemet kunde redas ut, en gång för alla.:D

EDIT: Ändrat stavningen av Spätta för ordningens skull. Rätt ska vara rätt.

Last edited:
Att han är en toffel?

Sputte?

Var det min prins som frågade?

Tycker du ska berätta om gårdagens bästa kommentar också! Dom är kloka dom där fyllhundarna. :tummenupp

F.ö. heter det inte spetta här på SH, utan :borra. Eller möjligtvis :ligga.
Rätt ska va rätt! Apropå mat.

:krama

Gimohaket inklusive stammisarna borde k-märkas och bevaras! Fast å andra sidan, det är kanske det dom försöker göra?

F.ö. heter det inte spetta här på SH, utan :borra. Eller möjligtvis :ligga.
Rätt ska va rätt! Apropå mat.

:krama

Nu har du nog missförstått det hela. En spetta är ju bruden som sitter bakpå. Inte ett annat ord för ligga, bryna, fjässa, nuppa, pippa.....

Frågan ställdes redan förra året och frågeställaren är fortfarande ivrig att få veta svaret. Snälla ni, det vore verkligen underbart om problemet kunde redas ut, en gång för alla.:D
Detta är ett hypotetiskt scenario som aldrig har utspelats tidigare, således finns det ännu inget namn på det, till skillnad från karlar i kvinnokläder exempelvis, som heter transvestit.

Detta är ett hypotetiskt scenario som aldrig har utspelats tidigare, således finns det ännu inget namn på det, till skillnad från karlar i kvinnokläder exempelvis, som heter transvestit.

Du har så rätt. Vad är väl jakten på Higgspartikeln jämfört med detta..

Tro det eller ej men jag fick samma fråga av en stamkund på ovan sagda jackvegashak. Jag svarade att jag aldrig reflekterat över frågan eftersom min hoj bara har plats för en.:tummenupp :singelkutsFTW!

Nu har du nog missförstått det hela. En spetta är ju bruden som sitter bakpå. Inte ett annat ord för ligga, bryna, fjässa, nuppa, pippa.....

"Spätta"!!!

Spetta är en förverbning av substantivet spett.:mattias
Det är en hård grej man kan köra ner djupt i gräset. Så att säga.
Så nä, fjällan bakpå är inte en spetta. Även om hon emellanåt kanske råkar ut för spettning...

Kanske dags att gå och tryna nu.:glömdet

Känns som vi snuddar vid pudelns kärna snart....oooooliiidliigt!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park