Knutstorp/Rookie änka ;)

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Nu på väg ner mot knutstorp sitter nu Nitrous och Sandstream i vår racebuss med husvagnen efter. Dom har väl ett antal timmar framför sig och jag är inte direkt avundsjuk på resan.

Men det vore kul att vara med på racet under helgen men denna gång får jag och vår dotter avstå. Resan dit ner är inte så rolig för en 3-åring. vi har roligare hemma och jobbet kallar. Någon i familjen måste ju dra in pengar så Nitrous kan tävla :tungan

Själv har jag kört race på banan med bil och älskar knutstorp, hoppas killaran giller den med. Båda har ju lite av revansch att ta från Gelleråsen. sandstream som kvaddade och Marcus med huvudvärk och motgångar.

Nu är jag alltså rookieänka under några dagar och känner sådan lust att bara ta flyget ner för få vara med. Får följa racet här via alla trådar på SH och ni andra kan även följa Nitrous på www.wlmotorsport.se under loggen. den uppdateras varje dag under race och träningar. Ibland flera gånger per dag till och med.

Passar på att önska dom och alla dom andra jag känner lycka till på racet. Svensken är på väg ner, Pette kommer med och vinnaren från Gelleråsen gör att rookie 1000 blir spännande.

/Lillan

Att Sandstream kvaddade har jag missat. Hoppas att det gick någorlunda bra. Lycka till nu, båda två!

Att Sandstream kvaddade har jag missat. Hoppas att det gick någorlunda bra. Lycka till nu, båda två!

Jodå det gick bra. Det tejpades plast med silvertejp, lånades delar och köpte lite nytt under lördagskvällen och vips så stod hojen där som "bättre ny". efter en natts sömn var han laddad för köra igen och gjorde bra från sig efter ha kvaddat två gånger på en vecka.

Med två tekniknördar, en laptop och trådlöst internet ska det nog bli nästan som att vara på plats :tungan Heja er!!

Kolla min blogg så får du vet allt om krascherna och lite till :)

Lite små coolt att surfa på SH från bussen :yoparty

Nu har jag sparat din blogg under "favoriter" och kan följa händelserna! Nästan som att vara på plats. Måste varit kul att köra en 250 Racer. Vill också prova...

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...