Wilcan
Socialdemokrati är klassförräderi.
Torsdag! Om vädret tillåter..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En hoj med två förare går bra. Ni får då boka er i röd 1 och vit (alt röd 2 beroende på fart) och ni får då två lappar på hojen. Bokningen är personlig så man kan inte ha en hoj med två förare som kör vartannat pass.Micke, hur funkar det om man vill vara flera med samma hoj? Vi behöver träna "lite".
Det är inte fullt i gul än. Bra med platser på torsdagen och halvfullt på fredagen (än så länge i alla fall).jag måste ha lite poäng jue det fullt i gul?
hmmm. vem e det som har suki suki grejjor på sin skramlaha![]()
Jasså, köpt riktig hoj nu då?Har skruvat av det så nu går den rent och snyggt
Ska du köra om på rakan behöver du ligga hyfsat nära innan![]()
Ja, jag tror det blir bra och om du inte trivs där så pratar du med en av våra eminenta insrtuktörer så löser vi problemet på plats.Jag har bokat mig i gul eftersom jag inte kört med sydskånes tidigare. Tror ni det blir bra till mig?
Absolut, se bara till att köra med rätt däcktryck och var lite uppmärksam om det är svinvarmt i backen. Det är då det finns risk för att PP 2 ct överhettar och smälter.vad tror ni gott folk kan man köra knutstorp i röd (snabb) grupp med pilot road 2ct däck ?
Men Sebbe.. Du har väl bara en 600![]()
vad tror ni gott folk kan man köra knutstorp i röd (snabb) grupp med pilot road 2ct däck ?
Shit, uppmärksammade inte att ni pratade om Pilot Road, jag var fokuserad på Pilot Power 2 CT.Gott Mos. Kommer själv köra på ett pilot road 2ct bak. Någon som har plan att köra med släp dit? Har själv inte dragkrok kan dock bidra med att fixa ett gratis släp i mån av min hoj ska transporteras där![]()
Det här gäller torsdagen!
Shit, uppmärksammade inte att ni pratade om Pilot Road, jag var fokuserad på Pilot Power 2 CT.
Tror dock inte ni behöver vara oroliga, det är bara vid riktigt varma dagar jag har hört att det skall vara problem med 2 CT blandningen.
okay tack för svaren men som jag förstår det då menar du att jag ska köra på 2,9 fram och 2.5 bak som e rekommenderat för pilot road och inte sänka det lufttrycket en aning ?
Jag körde iofs på Pilot Power utan 2CT men jag hade ca 2.7 bak och 2.3 fram.
Gå absolut inte lägre för det som händer är att däcket överhettar och då blir det halt.
Börja hellre på rek. 2.9 bak och 2.5 fram och se hur slitaget ser ut efter ett pass.
okay tack för svaren men som jag förstår det då menar du att jag ska köra på 2,9 bak och 2.5 fram som e rekommenderat för pilot road och inte sänka det lufttrycket en aning ?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |