GuessWho
Ny medlem
Jag har bokat upp mig på BKK Ring Knutstorp SMC.
Det är steg 1 och blir första gången jag kör på bana.
Tänkte på att i vissa racing spel finns det riktiga banor med. Så jag tänkte kolla om någon känner till något mc eller bil spel där Ring Knutstorp finns med.
Skulle vara kul att 'prova banan' innan jag åker dit på riktigt!
Om banan finns med som standard i spelet så är det det bästa, men om det finns i något expansion pack eller på annat sätt lägga till i efterhand så funkar det också.
Det tuffaste är ju om det finns ett bra mc spel som har med banan. Men hellre ett bra bilspel än ett dåligt mc spel.
Jag har en PC med:
Windows XP
Core 2 Duo
2GB RAM
Geforce 8600 256MB
Xbox 360 USB handkontroll
Jag har även Nintendo Wii (kan även spela GameCube spel på den).
Jag vill inte köpa ny dator eller konsoll för att kunna spela det. Men om det finns något bra mc/bil-spel som fungerar på det jag har så skulle det vara kul.
Det är steg 1 och blir första gången jag kör på bana.
Tänkte på att i vissa racing spel finns det riktiga banor med. Så jag tänkte kolla om någon känner till något mc eller bil spel där Ring Knutstorp finns med.
Skulle vara kul att 'prova banan' innan jag åker dit på riktigt!

Om banan finns med som standard i spelet så är det det bästa, men om det finns i något expansion pack eller på annat sätt lägga till i efterhand så funkar det också.
Det tuffaste är ju om det finns ett bra mc spel som har med banan. Men hellre ett bra bilspel än ett dåligt mc spel.
Jag har en PC med:
Windows XP
Core 2 Duo
2GB RAM
Geforce 8600 256MB
Xbox 360 USB handkontroll
Jag har även Nintendo Wii (kan även spela GameCube spel på den).
Jag vill inte köpa ny dator eller konsoll för att kunna spela det. Men om det finns något bra mc/bil-spel som fungerar på det jag har så skulle det vara kul.