Knutstorp 22/5

nummerplåt

Ni som precis varit och kört på knutstorp, hur kinkigt är det med väl synlig nummerplåt? Min är väl knappast väl synlig, blir det till att montera skylthållare vid eventuell kurskörning?

Se bara till att ha den med dig. Du behöver kunna visa upp den vid besiktning av hojen att den är skattad, besiktigad & försäkrad :tummenupp

Dvs. behöver du ej ha skylthållare :tungan

Fastande jag på min grön/vit/lila ZX9R? Hade varit kul då det var min sista tur jag gjorde med den hojen, då den blev stulen natten till idag (lördag) :huvet

Usch.. Att inte folk kan skilja på ditt och mitt.. :pannkyss
Men du har PM :) Du fastnade på bild...

Så mina MC-vänner, nu ligger bilderna från 22/5 på http://www.smcskane.com

Det var mycket godis där, är det så att det är någon bild ni vill ha ta kontakt med fotografen Martin via kontaktsidan så hjälper han er.

Sen har jag en liten fråga till er alla, som det är nu använder jag Porta för att skapa albumen men det skapar vissa problem vid en beställning då det inte går att se bildens namn :huvet
Är det någon utav er som har något bra tips på hur jag skulle kunna lösa det på ett vackert sätt?

Äh piss, jag finns tydligen inte med. Är det lönt att fråga fotografen? :)

Fler bilder

Pojkar och flickor, jag fick precis tag i en skiva med bilder som vår allsvetande Anette plåtade i depån. De ligger på http://www.smcskane.com under "Bilder/Övriga bilder" Det är inga knäskrapsbilder men måste det alltid vara det? :)

Ta det lungt där ute!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...