Knuten Tisdag 11 Maj

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Vem skall dit o sladda av sig o träna inför helgen STORA evenemang?

Jag skall dit, GSXR 11 tusen skall dit (nån måste ju hjälpa till o lasta), sen e det en plats kvar i bussen till lägstbjudande!

Kommer man under 1.12 imorgon?

:kiss

Dit ska man, men jag är rätt nöjd bara jag hittar runt... :gnissla Det får bli med gathoj imorgon, så byggs det om till fulrejser senare i veckan.
Och ja, Knudan heter det ju... :D

Knudan för i h-e Jårrpess, givetvis ska vi dit & posörskrapa plast, hoppas jag kommer ner under 2 minuter nu :gnissla

Jag kanske borde åka dit o förträna. Fusk för er annars. Här är jag som inte ens kört på banan tidigare och ska köra race!

oscar skrev:
KNUDAN för FAAAAAAAAAAAAAN! :fatta! :D

Oj, här gäller det att stava rätt o ha koll på vad banan-slalom-banan heter... :arsele

Skall du med i bussen i sitta i knät på Gsxr 11-tusen

Swedie skrev:
Jag kanske borde åka dit o förträna. Fusk för er annars. Här är jag som inte ens kört på banan tidigare och ska köra race!
Billiga ursäkter kommer man långt med, fråga Mumlan :D

jorpes skrev:
Oj, här gäller det att stava rätt o ha koll på vad banan-slalom-banan heter... :arsele

Skall du med i bussen i sitta i knät på Gsxr 11-tusen
Vaselinpackning & råmys i hytten :kär

GSXR1100R skrev:
Knudan för i h-e Jårrpess, givetvis ska vi dit & posörskrapa plast, hoppas jag kommer ner under 2 minuter nu :gnissla

Du får inte köra, du kör ju bara sönder kamremmen :fatta! Se till o ta me' en extra cykelkäddja så vi kan bytta på fulkawan när du räsat sönder den... :tungan

jorpes skrev:
Du får inte köra, du kör ju bara sönder kamremmen :fatta! Se till o ta me' en extra cykelkäddja så vi kan bytta på fulkawan när du räsat sönder den... :tungan
Den håller, jag varvar max 5000 sen blir det för läskigt...

oscar skrev:
gsxr 11-tusen om man ska vara petig...

Jag kommer fan inte kunna köra imorgon heller. JÄVLA SKITJOBB!!!!!

Du Oscar, så går det om man inte målar huset när man skall... :7peta

Jag är sugen på att åka dit, råkar ju befinna mig i närheten! Vilken tid är det? Är alla välkomna? Vad hittar man info om detta?

marcus nilsson skrev:
Jag är sugen på att åka dit, råkar ju befinna mig i närheten! Vilken tid är det? Är alla välkomna? Vad hittar man info om detta?

www.hyllingems.nu

Kostar 100kr för medlemmar, antagligen dyrare för de som inte är medlemmar men alla får köra vad jag vet...

Tiderna som gäller är 17-21. Men oftast hör hojarna de första timmarna och sedan bilarna.

Last edited:
Ok så det är både bilar och mc. Brukar det bli mycket tid på banan eller? Jag kommer nog att titta ner i så fall! Känner en viss släng av abstinens
Pålle skrev:
www.hyllingems.nu

Kostar 100kr för medlemmar, antagligen dyrare för de som inte är medlemmar men alla får köra vad jag vet...

Tiderna som gäller är 17-21. Men oftast hör hojarna de första timmarna och sedan bilarna.

marcus nilsson skrev:
Ok så det är både bilar och mc. Brukar det bli mycket tid på banan eller? Jag kommer nog att titta ner i så fall! Känner en viss släng av abstinens

Det brukar inte bli mer än 2x20min. Men ibland blir det mer.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026