Knutan 10/6 Plats säljes i lic/oförsäkrad

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
Tjena Grabbar

Vill bli av med min plats på Knutan den 10:e. Har en plats i licens gruppen.

Kom igen nu killar. Köp den av mig.

tel. 070-2051116

Glenning

Fan , har de snott din hoj, trist :(
Lite info hur det gick till ?

Last edited:
Henke skrev:
Fan , har de snått din hoj, trist :(
Lite info hur det gick till ?

Jag skulle gärna gett dig lite mer info om hur det gick till, men jag vet inte vem jag skall fråga. :fatta! :kocko Jag är nämligen oskyldig själv.

Någon har norpat den ur garaget. :( Det verkade vara någon mer än jag som tyckte den var snygg.

Får väl införskaffa mig en ratbike jag också. :(

Det va ju så jag menade,om de tog den ifrån garaget eller den stod någon annanstans. Dagtid eller nattetid.

Släng upp en tråd i "stulet/upphittat".
Risken kanske inte är så stor men någon kanske får syn på den.
Den blir väl troligtvis strippad och såld i delar. :död

Henke skrev:
Det va ju så jag menade,om de tog den ifrån garaget eller den stod någon annanstans. Dagtid eller nattetid.

Släng upp en tråd i "stulet/upphittat".
Risken kanske inte är så stor men någon kanske får syn på den.
Den blir väl troligtvis strippad och såld i delar. :död

Jag tror också att den kommer att säljas i delar. Det verkar ha varit en planerad stöld. Dom visste att dom ville ha min hoj. Det kan man ju förstå att om man skall sno en hoj så väljer man ju den som är mest välputsad.

Skall ta och prata med försäkringsbolaget imorgon och höra med dom hur mycket jag kan få ut. Kan bli att jag köper en billig hoj så länge. Jag kan ju inte sluta nu.

Flåt, men kunde inte låta bli att svara lite spydigt på ditt förra inlägg. Vet ej när den blev stulen förrutom attdet var mellen den 29/5 och idag.

Skit tradigt. Har haft ögonen öppna idag på alla hojar man sett. Men ingen Glenn's R6'a.... Suck.... Lider med dig.. Fan att inte folk kan skilja på ditt o mitt.

Själv så hade jag inbrott's försök i mitt garage natten till idag. Och dom hade tydligen inte fått upp garaget. Hur svårt nu det kan vara. Så det tyder på att det är små moppe-fuckon.

Glenning skrev:
Flåt, men kunde inte låta bli att svara lite spydigt på ditt förra inlägg. Vet ej när den blev stulen förrutom attdet var mellen den 29/5 och idag.

Det e lugnt, hade nog själv varit lite tvär om jag varit i din sits.

YappE skrev:
Själv så hade jag inbrott's försök i mitt garage natten till idag. Och dom hade tydligen inte fått upp garaget. Hur svårt nu det kan vara. Så det tyder på att det är små moppe-fuckon.

På "min" parkering har någon åxå haft kul i helgen. Haft en 323:a som murbräcka. Kört rätt igenom 2 garageportar för att komma åt grejor. Såg förjävligt ut här i Lördags morse. Som du sa, säkert påtända snorungar. :kocko

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back