Knudan 14-16 april

Tummen ur röven och båda dagarna bokade. Nu är det bara att vänta på att väderprognosen ska visa regn, som vanligt. Tur att man har regndäck denna säsongen iaf. :gnissla

Många som ska bo över på banan? :krama

Tänkte dra med mig mitt rullande hem så man slipper lasta, köra hem, köra dit och lasta ur fler gånger än nödvändigt.

Ät jag blind eller? Hittar inte på hemsidan när grindarna öppnar imorron. Är det vid 07:30?

Last edited:
Hilfe

Hittar inte på hemsidan när körningen börjar 16/4 och när man ska vara på plats för föraramöte, besiktning av hoj etc.

Klart.se lovar lätt regn 0,6mm under dagen. Det kallar jag jävligt lätt regn...

Hittar inte på hemsidan när körningen börjar 16/4 och när man ska vara på plats för föraramöte, besiktning av hoj etc.

Klart.se lovar lätt regn 0,6mm under dagen. Det kallar jag jävligt lätt regn...

Grindarna öppnar kl 07:00
Anmälningen öppnar 08:00
Vit Grupp rullar ut 9:00
Röd Grupp 9:20
Gul Grupp 9:40

Grindarna öppnar kl 07:00
Anmälningen öppnar 08:00
Vit Grupp rullar ut 9:00
Röd Grupp 9:20
Gul Grupp 9:40
Var har du fått det schemat ifrån? :va

Ring Knutstorp 09:00 - 16:00
07:00 Grindarna öppnas
07:15-08:15 Anmälning öppnar/stänger
07:20-08:20 Besiktning öppnar/stänger
08:30 Förarmöte
09:00 Första gruppen går ut

Vi kör:

09:00 VIT
09:20 RÖD 1
09:40 RÖD 2
10:00 GUL

tack för en trevlig inledningshelg på knudan gott folk ! :)

lite surt med den lätt fuktiga lördagen, men det var ju många som körde fort som fan och hade kul ändå !! :tummenupp

Ohja! Två sköna dagar, speciellt den första. Lyckades klämma in 1:12:8 med Xr'n (om nu timern stämmer..), lide nöjd :banana

Osis med regnet idag bara, men det var skoj ändå :)

Ja stort tack till alla som hjälpt till denna suveräna säsongstart:tummenupp

Tydligen var där nån jävel som klockade maj på 1:14 i sista blöta passet:näsblod så regndäck var lätt årets bästa investering för att slippa bli bortsköljd.

Även ett stort tack till Slipsten som roddade sovplatser och tände grillen:tummenupp

Skitskoj är det :tummenupp
Jag fick ju i alla fall passera farbror på yttern innan hojen hellre ville leka i bollhavet :tungan

Snygg vurpa!!

Ja stort tack till alla som hjälpt till denna suveräna säsongstart:tummenupp

Tydligen var där nån jävel som klockade maj på 1:14 i sista blöta passet:näsblod så regndäck var lätt årets bästa investering för att slippa bli bortsköljd.

Även ett stort tack till Slipsten som roddade sovplatser och tände grillen:tummenupp
Du e grym jue, ta licens och dominera!!!

Last edited:
Det är inte bara halkvänstern som är halkig. Även högern efter är det :tungan

Gammelkawan behöver lite kärlek, vax......och en hel del våld. Fast det ska nog kunna bli regnhoj av henne igen :tummenupp
Men du tycker förstås regn är precis lika kul nu va? :dummer

:krama

Back