Knixdatum för Tuvängen Ring och SMC Stockholm 2016

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Årets datum för knix på Tuvängen är 5 maj, 21 maj, 18 juni, 2 juli, 30 juli, 13 aug och 10 sept. Totalt sju kurstillfällen.

Obs! 5 maj så utgår röd grupp då den är förbokad av mc-klubb.

Vi förbokning på hälften av platserna. I övrigt är det drop-in och först till kvarn som vanligt på de icke bokningsbara platserna. Grindarna öppnar vid 8 och första passet börjar 10. Inskrivningen stänger 9:15.

Daltons kommer och grillar hamburgare.

Bokar gör du http://grundkurser.svmc.se/ och där finns mer information.

Även om det står att kursen inte mer är tillgänglig och att anmälan är stängd så gäller det bara för föranmälningsplatserna och betyder att alla dessa platser är bokade. Sedan finns lika många platser för drop-in och betalning på plats.

Välkomna!

Observera att den 5 maj utgår Röd grupp då den blivit förbokad av en hojklubb under vintern. Den förvandlas till en nybörjargrupp. Den 21 maj är allt som vanligt igen för de som önskar köra i röd grupp. För de som undrar varför just röd grupp tas bort är att vi premierar nybörjare i första hand.

Idag var det min första dag på gokart bana när mc får köra och då fick jag vifta med en massa olika flaggor.
Tiden gick fort fast man inte fick köra:va
Nästa gång jag tar mc till gokartbana tänker jag kör den på banan oxå det såg ut att vara kul:D

Tack för idag. Många år sen sist jag var där men när man inser hur kul & lärorikt det verkligen är så kommer det bli oftare :banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT