Knix Tuvängen 2014-07-17

Jag är analog....Är det här från idag? Känner inte igen nån och inga bilder på röd grupp? Men det kanske kommer...

Jag är analog....Är det här från idag? Känner inte igen nån och inga bilder på röd grupp? Men det kanske kommer...

Bara två bilder från idag. Resten var från tidigare kurs vad jag kunde se.

Både jag och Larzon körde så jävla fort att Anders inte hann med. Som jag kommer ihåg det iallafall.

*vrooom!!*

Ja snabb måste man varit. Tränade periferiseendet med att kika på om kameran var framme och tröck ner hojen lite till i korrekt posör-manér.

BusAnna det ligger en bild på dig före den jag länkade till. Du, Larzon och Maud fastnade. Det kommer mer, ca 250 bilder till. Det hinns inte så mycket mellan 22 och läggdags om man ska va på jobbet 7 nästa dag. Ge er till sent i kväll och njut av Peter1980's bilder så länge.

BusAnna det ligger en bild på dig före den jag länkade till. Du, Larzon och Maud fastnade. Det kommer mer, ca 250 bilder till. Det hinns inte så mycket mellan 22 och läggdags om man ska va på jobbet 7 nästa dag. Ge er till sent i kväll och njut av Peter1980's bilder så länge.

Lite dålig stil av dig att redigera bort mitt knäskrap, men men. Tack ändå! :tummenupp

Jag som trodde att vi kom överens att jag inte skulle lägga ut någon sån bild för att andra inte skulle bli avundsjuka eller?

Fina bilder! Far man inte/kan man inte ladda ner dom? Inte så viktigt men kul att ha nån gång i framtiden!

Fina bilder! Far man inte/kan man inte ladda ner dom? Inte så viktigt men kul att ha nån gång i framtiden!

Jodå, dubbelklicka på bilden du är intresserad av när den öppnas klicka på nedåtpilen längst ner till höger, välj format osv osv

Tack för bilderna!
Även mina knäskrap bortredigerade :va :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma