KNIX Lockarp 9/7

c.dotter

Gad som en speleman :)
Gick med
30 Jun 2010
Hoj
Yamaha FZ6
Är du sugen på att köra knixen den 9/7 på Lockarp men glömt/inte hunnit anmäla dig innan sista anmälningsdagen?? Det finns just nu 7 platser lediga platser så ta chansen och kom ner till Lockarp på Lördag morgon kl 07:15 när insläppet öppnar. Har du tur och är bland de första kan du få en plats för 550:- (kontanter endast och ingen mat ingår)

Glöm inte ta med körkortet! Inget körkort :va ingen körning :huvet

Sol är lovat i morgon :banana

Inloggningen för anmälan ligger nere :(

Det går inte att anmäla sig på nätet längre. Vill du köra får du komma ner på lörda morgon och anmäla dig då. Är du bland de 7 första får du en plats. Men tänk på att det kostar 550 kr, ingen mat ingår tyvärr och körkortet måste me och en hoj som är utan anmärkning :)

Vad jag kunde utläsa så gick platserna till de 7 som är först på plats imorgon bitti. Bokningen kan vara stängd kanske?

Alldeles riktigt :tummenupp ! Bokningen är stängd och platserna finns bara att få på plats.

Last edited:
Låg en sådan kvar på ett av borden faktiskt. vet inte vem som tog den....

Så skönt att äntligen köra bana igen :D

Ja då kommer du flera ggr igen väl till oss :banana :tummenupp

Jag kan ju säga så att det var verkligen skoj att så många från ROH som kom ned o körde KNIXen idag!! :banana:banana
O sedan att Wilcan missar att ta med sig allt hem det är ju en annan sak *L*
Tackar även gtrpro för att jag fick testa din hoj den var skoj.
Kimi det gick bra för dig i din grupp hoppas jag du får passa den platsen nästa körningen med. :D:D

Last edited:
Ja då kommer du flera ggr igen väl till oss :banana :tummenupp

Jag kan ju säga så att det var verkligen skoj att så många från ROH som kom ned o körde KNIXen idag!! :banana:banana
O sedan att Wilcan missar att ta med sig allt hem det är ju en annan sak *L*
Tackar även gtrpro för att jag fick testa din hoj den var skoj.
Kimi det gick bra för dig i din grupp hoppas jag du får passa den platsen nästa körningen med. :D:D

Ja de gick superbra, bra att du flyttade mig dit:tummenupp Verkligen kul med knixen! Synd att jag inte provat tidigare, men de blir fler gånger:)

Grym instruktör hade vi denna gången me:tummenupp

:va :va
Jag skall lägga in de få bilderna som togs med min kamera det blir inte förrän i morgon det sker. :):tungan
men det är bara bilder på blå o gul grupp denna gången så du är ite med :arsele.
Det var inte sambon som fotade utan en annan person så hon tog inte alla grupperna tyvärr!

Tack för i dag Pelle, det var kul :tummenupp Känns bättre nu ;) Tramadol ->:ätapiller

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul