KNIX Lockarp 9/7

c.dotter

Gad som en speleman :)
Gick med
30 Jun 2010
Hoj
Yamaha FZ6
Är du sugen på att köra knixen den 9/7 på Lockarp men glömt/inte hunnit anmäla dig innan sista anmälningsdagen?? Det finns just nu 7 platser lediga platser så ta chansen och kom ner till Lockarp på Lördag morgon kl 07:15 när insläppet öppnar. Har du tur och är bland de första kan du få en plats för 550:- (kontanter endast och ingen mat ingår)

Glöm inte ta med körkortet! Inget körkort :va ingen körning :huvet

Sol är lovat i morgon :banana

Inloggningen för anmälan ligger nere :(

Det går inte att anmäla sig på nätet längre. Vill du köra får du komma ner på lörda morgon och anmäla dig då. Är du bland de 7 första får du en plats. Men tänk på att det kostar 550 kr, ingen mat ingår tyvärr och körkortet måste me och en hoj som är utan anmärkning :)

Vad jag kunde utläsa så gick platserna till de 7 som är först på plats imorgon bitti. Bokningen kan vara stängd kanske?

Alldeles riktigt :tummenupp ! Bokningen är stängd och platserna finns bara att få på plats.

Last edited:
Låg en sådan kvar på ett av borden faktiskt. vet inte vem som tog den....

Så skönt att äntligen köra bana igen :D

Ja då kommer du flera ggr igen väl till oss :banana :tummenupp

Jag kan ju säga så att det var verkligen skoj att så många från ROH som kom ned o körde KNIXen idag!! :banana:banana
O sedan att Wilcan missar att ta med sig allt hem det är ju en annan sak *L*
Tackar även gtrpro för att jag fick testa din hoj den var skoj.
Kimi det gick bra för dig i din grupp hoppas jag du får passa den platsen nästa körningen med. :D:D

Last edited:
Ja då kommer du flera ggr igen väl till oss :banana :tummenupp

Jag kan ju säga så att det var verkligen skoj att så många från ROH som kom ned o körde KNIXen idag!! :banana:banana
O sedan att Wilcan missar att ta med sig allt hem det är ju en annan sak *L*
Tackar även gtrpro för att jag fick testa din hoj den var skoj.
Kimi det gick bra för dig i din grupp hoppas jag du får passa den platsen nästa körningen med. :D:D

Ja de gick superbra, bra att du flyttade mig dit:tummenupp Verkligen kul med knixen! Synd att jag inte provat tidigare, men de blir fler gånger:)

Grym instruktör hade vi denna gången me:tummenupp

:va :va
Jag skall lägga in de få bilderna som togs med min kamera det blir inte förrän i morgon det sker. :):tungan
men det är bara bilder på blå o gul grupp denna gången så du är ite med :arsele.
Det var inte sambon som fotade utan en annan person så hon tog inte alla grupperna tyvärr!

Tack för i dag Pelle, det var kul :tummenupp Känns bättre nu ;) Tramadol ->:ätapiller

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard