KNIX Lockarp 2:a okt

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
Tänkte dra ner till Lockarp (eller knixarp som Vilse råkade säga på knudan igår) nu på lördag om det inte regnar.
även om detta är en grundkurs så är det moment som det aldrig skadar att öva mer på + körning på gokartbana innebär en jävla massa kurvor = AWESOME

Har dock inte bokat så efteranmälning gäller.
info finns --> http://svmc.se/templates/Page.aspx?id=5469

insläppet öppnar 7.15 å jag siktar på att vara där runt 7.15 för att få en plats.

OBS mat ingår inte för eftersläntare så ta med egen matsäck. OBS

nån som hakar på?

1. Ripster
2. HBG_Danne
3.
4.

Jag ska ner men har redan plats så jag vet inte om jag orkar vara där nere så tidigt, å andra sidan är de trevligt med sällskap och få hjälp att hitta rätt! Men jag är en helt ny gröngöling så jag kanske blir lite bromskloss på nerresan?

Jag ska ner men har redan plats så jag vet inte om jag orkar vara där nere så tidigt, å andra sidan är de trevligt med sällskap och få hjälp att hitta rätt! Men jag är en helt ny gröngöling så jag kanske blir lite bromskloss på nerresan?

ska inte vara något problem. är i princip motorväg heeela vägen ner sen 5 min landsväg. jag kommer att köra lugnt iaf.

Jag kör nog ner med tjejen runt 11-12 tiden och tittar och fotar lite evt =)

nice :) stilstudiebilder då va ? ;)

Last edited:
Tar kanske å kör dit å kör lite, men fi fan va det va halt igårkväll... Har ju inte så långt att köra. Är inte anmäld

Om man tar grön då? Fast det går nog inte hem med tanke på hur ofta jag har varit där i år :D

Last edited:
Vafasen! När jag körde på lockarp körde jag i den röda, som skulle vara snabbast. Kör man i ssemse:s gula och ligger där i mitten så hänger man ju lätt med i den röda på lockarp. Eller var den kanske ovanligt slö när jag var där?

Vafasen! När jag körde på lockarp körde jag i den röda, som skulle vara snabbast. Kör man i ssemse:s gula och ligger där i mitten så hänger man ju lätt med i den röda på lockarp. Eller var den kanske ovanligt slö när jag var där?

bra fråga. personligen tror jag att jag skulle kunna klara mig i röd utan att bli omkörd men tar hellre blå än att riskera att bli totalt knäckt :P

Tar du gul får jag jaga dig :D

(Hade jag varit dig hade jag dock tagit blå ;))

inte helt omöjligt, du var ju nära mig ett tag på knudan ;) (jag skyller på långsam hoj framför)

Last edited:
bra fråga. personligen tror jag att jag skulle kunna klara mig i röd utan att bli omkörd men tar hellre blå än att riskera att bli totalt knäckt :P

inte helt omöjligt, du var ju nära mig ett tag på knudan ;) (jag skyller på långsam hoj framför)
Haha! Ja, man ska ta det i sin egen takt. :)

....enligt min klocka ska ni åka sjuuuukt tidigt om ni ska vara där 07,15... jag chansar på att det finns plats kvar närmare 08,00...

Varför ska man vakna långt innan man behöver? Kommer att sova när man kör runt där på banan.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph