KNIX kurs på Rörberg 2011

Catta

Ny medlem
Gick med
19 Sep 2006
Hoj
BMW F800S -08
Säsongen på Rörberg startar den 2/5, sen så kör vi varannan vecka, det blir dessa datum.
16/5, 30/5, 13/6, 27/6, 11/7, 25/7, 8/8, 22/8, 5/9
Inskrivning från kl:16.45-17.30, körning kl:18-21.

PS! Nya avgifter medlem 200kr icke medlem 250kr.

Den 12/6 kommer vi att ha KNIX kurs för tjejer tillsammans med SMC Dalarna på Amsberg, mer info om detta kommer.

Mer info finns på SMC Gävleborgs hemsida.
....................................................
Chatrine

Hur är det med bullerkrav på Rörberg, finns det något och isf vad ligger det på?

Jag tänkte jag skulle testa att köra på nu på måndag, brukar det vara mycket folk? Tog kortet förra året så tror mig kunna lära mig ett och annat :).

Jag tänkte jag skulle testa att köra på nu på måndag, brukar det vara mycket folk? Tog kortet förra året så tror mig kunna lära mig ett och annat :).

De tidigare gångerna i år så har det funnits gott om plats. Men blir det finväder så kom i tid, då brukar platserna gå åt.

Jag skulle behöva gå en kurs!!! :mad: var och hämtade hojen hos KW motor i Sandviken där den har varit för uppsnyggning av höger sida som råkade gå i backen (påkörd) i april 2010, har kört typ ingenting sen dess.

Jag kanske dyker upp som kursdeltagare någon gång i sommar för uppfräschning och för att få tillbaka lite körglädje igen :)

kram på er alla ihärdiga och duktiga instruktörer och för den delen även deltagare

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back